“Ritz-Carlton“ hotel će u sklopu ovog događaja biti domaćin izložbe umetničkih radova mlade i talentovane umetnice Kerry...
Nakon jako uspešne sezone, Ritz-Carlton hotel u Hong Kongu će u saradnji sa svetski poznatim dečjim modnim brendom „Nicholas&Bears“ pokušati da uđe u Ginisovu knjigu rekorda tako što će napraviti najdužu liniju poređanih plišanih medvedića ikada. Posmatrači će na ovom zabavnom događaju moći da vide hiljade plišanih medvedića koji će biti okupljeni na „Teddi Bear“ popodnevnoj čajanci. Sva sredstva prikupljena na ovoj manifestaciji će biti donirana „Make – a – Wish“ humanitarnoj fondaciji namenjenoj deci koja boluju od najtežih bolesti. Manifestacija će biti održana na 102. spratu „Ritz-Carlton“ hotela 30. decembra 2013. godine.
Tokom „Teddi Bear“ čajanke deca, ali i odrasli će moći da uživaju u velikom asortimanu slanih i slatkih zadovoljstava uključujući i indijske orahe „Macaroons“, Teddi Bear lizalice izrađene od najkvalitetnije čokolade, kolača, smajlija i gumenih bombona, a svaka od poslatica će biti oblikovana u skladu sa tematikom manifestacije.
“Nicholas & Bears“ će predstaviti specijalno dizajniranu ograničenu seriju plišanih medveda za ovaj događaj, koji će biti na raspolaganju gostima za kupovinu, dok će sva prikupljena sredstva ići direktno na račun „Make – a – Wish“ fondacije.
Kompletan 102. sprat hotela koji se nalazi na 420 metara nadmorske visine će u potpunosti biti pokriven plišanim medvedima. a posetioci će biti motivisani da kupe svoju personalizovanu verziju igračke kako bi učestvovali u obaranju Ginisovog rekorda koji će na kraju manifestacije potvrditi zvaničnik i stručnjak iz Ginisove kompanije.
“Ritz-Carlton“ hotel će takođe biti domaćin izložbe umetničkih radova mlade i talentovane Kerry koja je nedavno preživela kompleksnu operaciju tumora na mozgu. Mlada umetnica će izložiti 30 svojih radova u prostorijama „Tin Lung Heen” restorana koji će specijalno za ovu priliku biti pretvoren u prelepu galeriju sa zapanjujućim pogledom na “Victoria” luku gde će gosti biti u prilici da kupe umetničko delo koje im se svidi dok će prihodi od prodaje takođe otići na račun humanitarne organizacije.