Regent Seven Seas Cruises se udružio sa Faberge brendom na luksuznom putovanju kroz Evropu

Prvi put u istoriji, kompanija za krstarenje se udružila sa ovim draguljarom kraljevske porodice, najpoznatijim po izradi dekorativnih jaja vrednih više od luksuznog Bentley automobila...

U stvari, anonimni vlasnik Dragon Egg jaja vrednog 2,2 miliona dolara iz Igre prestola, plovio je na prvom Fabergé Spotlight putovanju u junu. Inauguralna ruta od 10 noći uključivala je zaustavljanja u Stokholmu, Kopenhagenu, Helsinkiju, Talinu i Londonu, gde su putnici imali privilegiju privatne ture Vestminsterske opatije koju je vodila ledi Peni Mountbaten. Putnici su takođe imali priliku da se druže sa Ralfom Haimansom, kraljevskim portretnim umetnikom najpoznatijim po slikanju kraljice Elizabete II za njen Dijamantski jubilej. Oba iskustva su omogućena zahvaljujući bliskom odnosu Fabergé brenda sa kraljevskom porodicom.

Andrea DeMarko, predsednica kompanije Regent Seven Seas Cruises, ne otkriva detalje o privilegijama koje putnici mogu očekivati na sledećem putovanju Fabergé Spotlight, ali obećava da će biti podjednako ekskluzivne.

"Saradnja sa Fabergé brendom i dalje evoluira, odražavajući posvećenost Regenta da pruži luksuznim putnicima jedinstvena iskustva koja su kulturno obogaćujuća i istorijski fascinantna", kaže ona. Sledeće Fabergé Spotlight putovanje zakazano je za 1. jul 2024. godine, kada će Seven Seas Grandeur - najnoviji brod kompanije Regent Seven Seas Cruises sa svim apartmanima i balkonima - krenuti iz Rima. Ova 10-noćna mediteranska avantura uključivaće zaustavljanja u Salernu, Malti, Palmi de Majorci i Provansi pre nego što završi u Monte Karlu.

Počasni gost na prvom Fabergé Spotlight putovanju bio je kuratorski direktor brenda, dr. Géza von Habsburg. Tokom dana provedenih na moru, on je vodio besplatne Q&A sesije i delio istoriju ovog slavnog brenda, osnovanog 1842. godine od strane francuskog izbeglice u Rusiji. VIP gost na putovanju za 2024. godinu će biti Sara Faberže, krsna kuma broda i praunuka osnivača brenda, Pitera Karla Faberžea. Ona će držati predavanja o izradi emajliranog nakita u privremenoj Fabergé prodavnici na brodu. Mnogi komadi će biti dostupni za kupovinu u onome što će možda biti najekstravagantnija prodavnica na moru.

Jedan komad koji neće biti na prodaju je " Journey in Jewels". Ovaj jedinstveni umetnički komad, koji je naručila kompanija Regent Seven Seas Cruises, biće prvo Fabergé jaje trajno izloženo na kruzeru kada bude predstavljeno tokom prve vožnje broda Seven Seas Grandeur u novembru.

" Journey in Jewels" će biti visok oko 18 centimetara sa troslojnom bazom koja skriva mehanizam otvaranja jajeta", rekla je DeMarko. "Ovo je prvi put da je Fabergé sakrio mehanizam na ovaj način."

Iako Fabergé i kompanija Regent Seven Seas Cruises ne mogu otkriti koliko vredi ovo jaje (verovatno da ne bi privukli interesovanje pirata), oni su saopštili da će ono biti deo kolekcije vredne više miliona dolara na brodu. Zašto su Fabergé jaja tako skupa? Prvo, jer su ekskluzivna. Fabergé godišnje proizvodi samo 4.000 komada. A svaki komad može da zahteva više od 120 sati rada. Svi komadi su pažljivo izrađeni ručno, i pre nego što umetnik ili dizajner nakita može raditi za ovaj brend, moraju proći obuku od 10 do 15 godina.

Slično tome, kompanija Regent Seven Seas Cruises ne deli mesta na svojim putovanjima Fabergé Spotlight. Cene počinju od 13.099 dolara po osobi za apartman sa verandom od 30 kvadratnih metara i dostižu 59.999 dolara po osobi za apartman Regent Suite od 444 kvadratna metra. I dok je prvo Fabergé Spotlight putovanje bilo rasprodato, DeMarko će reći samo ovo o sledećem: "Fabergé Spotlight putovanje sledeće godine sa krsnom kumom Seven Seas Grandeur, Sarom Faberže, izaziva veliko interesovanje, i radujemo se snažnoj tražnji koju je već privuklo."

Luxury Experience