Pustinjska avantura uz Audi i Airbnb

Neobičan projekat kodnog imena Pustošenje, premijerno je prikazan tokom dodele Emmy nagrada u Los Anđelesu, otkrivajući sve o saradnji kompanija Airbnb i Audi.

Audi brend je već šestu godinu za redom generalni sponzor ceremonije televizijskih nagrada Emmy, tradicionalno održanih u septembru svake godine. Da holivudski glamur prija Audiju, najbolje pokazuju brojne uloge koje modeli nemačkog brenda dobijaju u filmskoj industriji. Audi je glavni automobil Tonija Starka, Hulk ljutito razara modele bavarskog giganta, dok Džejson Stejtam hirurški precizno prevozi svoje klijente u luksuznom Audiju.

Imajući u vidu status kakav Audi ima u Holivudu, ceremonija Emmy nagrada predstavlja odličnu priliku za promociju atraktivnog projekta i saradnje između nemačkog proizvođača automobila i svetskog internet ponuđača nekretnina, kompanije Airbnb. Po uzoru na junake filmova i njihove avanture na velikom platnu, Audi je pripremio neobičnu avanturu za tek nekoliko srećnika koji su odmah nakon završetka ceremonije dodele nagrada Emmy, uspeli da rezervišu specijalnu ponudu nastalu u saradnji sa kompanijom Airbnb.

U pustinji Nevade, nedaleko od Las Vegasa, Airbnb je pripremio moderno utočište, kuću u pustinji do koje se stiže sa stilom. Audi je, kao svoj deo projekta, obezbedio pravu poslasticu za sve ljubitelje brze vožnje – sportski R8 model. Automobil koji snagu dobija iz V10 motora i 610 konjskih snaga, sa ubrzanjem do 100 kilometara na čas za tek 3.2 sekunde, činio se kao pravi izbor i Audi nije pogrešio.

Airbnb će prihvatiti ukupno sedam termina zakupa, sa maksimalno tri dana boravka. Audi R8 gostima ovog savšenog pustinjskog utočišta stoji na raspolaganju svakog dana, dok cena boravka po osobi iznosi 610$ za noćenje. Za prevoz svih gostiju do pustinje Nevada obezbeđen je vozač od međunarodnog aerodroma McCarran u Las Vegasu. Dok se gosti odmaraju od puta uživajući u lepoti prirode, za pripremu ukusnih jela zadužen je profesionalni kuvar, koji je takođe na usluzi. Pustinjsko Airbnb imanje se prostire na preko 32 hektara zemljišta koje gosti imaju samo za svoje potrebe, dok su zvezdane pustinjske noći još jedan tajni sastojak ove izuzetne ponude.

Široko pustinjsko prostranstvo Nevade biće savršen poligon za svakog ljubitelja Audija koji je dovoljno srećan da na vreme rezerviše termin za ovo izuzetno iskustvo. Prvi promotivni spot za neobičnu kampanju dve kompanije prikazan je tokom ceremonije dodele Emmy nagrada 18. septembra.

N.S.