Ovu pesmu svet će možda čuti tek za 100 godina

Slavni pevač Farel Vilijams i kompanija Remy Martin, proizvođač prestižnog konjaka Louis XIII kreirali su pesmu koju će svet moći da čuje samo ako sačuvamo planetu od velikih klimatskih promena kojima je izložena.

Impresivan projekat koji ima za cilj da podigne svest o opasnosti globalnog zagrevanja kojem smo izloženi, kreiran je od strane Farela Vilijemsa koji je za brend Louis XIII snimio ekskluzivni singl na ploči od gline koja potiče sa zemljišta regije Konjak. Najveći kuriozitet čitavog projekta je podatak da pesma neće biti puštena sve do daleke 2117. godine. Namera da pesmu niko ne čuje narednih sto godina, krije plemenit cilj da se čitavom svetu skrene pažnja, da ako nivoi mora nastave da rastu zbog problema zvanog globalno zagrevanje-većina sveta će biti već potopljena- pa samim tim ovu pesmu niko i neće, ne daj Bože čuti.

Specijana glinena ploča koja krije pesmu, nalazi se unutar posebnog sefa najsavremenije sigurnosti posebno dizajniranog od strane kompanije Fichet-Bauche, a koji se može uništiti samo ukoliko se potopi u vodu.

"Jedini način koji garantuje da svet čuje ovo originalno muzičko delo 2117. godine, dakle za 100 godina od danas, jeste taj da se pozabavimo posledicama globalnog zagrevanja - ako ne promenimo način života, buduće generacije nikada neće moći da čuju ovu pesmu, rečeno je od strane brenda Louis XIII. "100 godina" kako je zvanični naziv muzičke numere Farel Vilijemsa, moći ćemo da eventualno čujemo tek 2117. godine, ali samo  #Ifwecare (ukoliko nam je stalo).  U suprotnom, glinena ploča biće zauvek dezintegrisana.

Pesma “100 godina” puštena je samo jednom premijerno u Šangaju, a svim prisutnim gostima je bilo zabranjeno snimanje. Niko neće ponovo čuti ovu pesmu sve dok ne sprečimo katastrofalne promene. Samo, ukoliko nam je stalo.

Nakon događaja u Šangaju, Louis XIII konjak pokreće međunarodnu turneju u velikim gradovima širom sveta, kako bi se podigao nivo svesti i prikupila sredstva za ekološke organizacije putem dobrotvornih večera. Kroz ove događaje, brend Louis XIII ima za cilj da podrži asocijacije posvećene sprečavanju klimatskih promena.

Realno, niko od sadašnjih generacija neće biti u prilici da čuje ovu pesmu jer neće biti živ, osim ukoliko među nama nema Hajlendera. Iskreno se nadamo da ćemo zajedničkim snagama sprečiti prirodne katastrofe, kako bi buduće generacije bile apsolutno “Happy”.

N.V.T.

Izvor Luxury Launches

Luxury Experience