LUKSUZNA ZLATNA HALJINA

Magnum Gold Ice Cream dvadesetčetvorokaratna zlatna haljina vredna 1.5 miliona USD...


Unilever je spreman da plasira na tržište najnoviji Gold Ice Cream u SAD-u. Sladoled je napravljen od vanile, prožete karamelom od morske soli i prekriven belgijskom čokoladom boje zlata. Unilever je poznat po saradnji sa modnim svetom od kada je po prvi put doveo brend Magnum na to tlo Amerike 2011. godine. Ovog puta angažovalli su dizajnera Zaca Posena sponzorišući ga pri izradi glamurozne, dvadesetčetvorokaratne zlatne haljine koja se sastoji od deset hiljada ručno sečenih zlatnih listića. Dizajnerskom timu bilo je potrebno dve nedelje da bi ih sve ručno utkao u celinu. Procenjena vrednost haljine je 1.5 miliona USD.

Svoj debi u javnosti haljina će imati na premijeri Magnumovog kratkometražnog filma 'As Good as Gold' tokom Tribeca Film Festivala sredinom aprila 2013, gde će je brazilski model i glumica Caroline Correa prošetati zlatnim tepihom. Iz Unilevera poručuju da su ih Posenu privukli glamur i sofisticiranost koji ga okružuju budući da je poznat po svojim elegantnim večernjim toaletama, a sam dizajner je izjavio da i haljina i sladoled predstavljaju dekadenciju, senzualnost i luksuz, a da sama haljina oponaša tečni i senzualni način na koji se sladoled topi.

 

I.M.