Louis Vuitton je najtraženiji luksuzni brend godine

Brendovi pod okriljem LVMH i Kering grupacije predvode listu najželjenijih luksuznih snabdevača sveta.

Louis Vuitton, Gucci i Dior trenutno su najtraženiji luksuzni brendovi u 2023. godini, prema novim podacima kompanije Google koje je procenila kompanija Watch Pilot. Vuitton predvodi listu sa 118 miliona godišnjih pretraga koje "rezoniraju na neuporedivoj skali", kaže luksuzni trgovac satovima u saopštenju.

Gucci, jedan od vodećih brendova u portfoliju kompanije Kering, zauzima drugo mesto sa 66,9 miliona pretraga. Prema izveštajima, ovaj italijanski brend nadmašuje druge brendove koji ostvaruju osnovnu prodaju luksuznih torbi. Dior, sestrinski brend Vuittona i dragulj Bernarda Arnoa u LVMH carstvu, zatvara listu tri najtraženija dizajnerska brenda sa 52,9 miliona pretraga. Ostatak prvih deset uključuje Chanel i Coach (takođe sa 41,2 miliona); Massimo Dutti (40,5 miliona); Prada (29,4 miliona); Versace (27,5 miliona); Alexander McQueen (21,1 milion); i Kate Spade (20,5 miliona).

Izveštaj dalje razbija podatke po zemljama. Luksemburg, ispostavilo se, jeste destinacija najviše opsednuta dizajnom na svetu. Njegovi korisnici na internetu obavljaju 494.000 pretraga godišnje na 100.000 ljudi. Louis Vuitton je najpoželjniji brend ovog evropskog grada sa više od 117.000 pretraga. Francuska je još jedna vruća tačka sa visokim brojem pretraga luksuznih brendova, sa preko 66.600 pretraga na 100.000 ljudi. Njen najtraženiji brend je takođe Louis Vuitton (što ima smisla, s obzirom na to da je sedište brenda u glavnom gradu, Parizu) sa 8,5 miliona pretraga.

Watch Pilot izveštava da je Alhambra narukvica kompanije Van Cleef & Arpels rangirana kao najtraženiji komad nakita na svetu. Ovaj komad je dobio 4,9 miliona pretraga samo u 2023. godini, dok Dior Saddle torba sledi sa 2,6 miliona pretraga.

Skokovi u onlajn saobraćaju su sjajni, ali oni nisu ono što plaća račune. LVMH i Kering su oboje pogođeni nedavnim padom prodaje luksuznih predmeta. Deonice LVMH-a navodno su pale na najniži nivo u 2023. godini, što se pripisuje usporenom trošenju u SAD-u i Kini. Brendovi Keringa su zabeležili pad prodaje od 9 odsto u trećem kvartalu, što odražava opadajuću želju za trošenjem na visokokvalitetne proizvode. Ali dok potrošači ne počnu ponovo da troše, pretrage ukazuju da su ovi brendovi i dalje relevantni i poželjni.

Luxury Experience