Kako izgleda savršenstvo do najsitnijih detalja

Nivo ekskluzivnosti koji dolazi sa svakim automobilom obeleženim ikoničnim Bugatti logom, jednostavno je nemerljiv...

Nakon svega, francuski brend kreira manje od sto jedinica svojih modela godišnje, u relativno maloj fabrici francuskog grada Molšeima. Vešte zanatlije ove ustanove pažljivo sastavljaju svaki pojedinačni Bugatti ručno, tokom nekoliko meseci, kako bi ostvarili izuzetne standardne koji su sama srž ovog proizvođača. Svaka posebna komponenta ovih automobila deluje kao pravi komad umetnosti.

Međutim, jedna od stvari o kojoj se daleko manje govori, jeste veliki ovalni znak francuskog brenda, smešten na ikoničnoj pokovica prednjoj masci svih Bugatti modela, a on poseban na toliko načina, da je to jednostavno nemoguće zamisliti. Poznat kao Makaron, ovaj crveno beli znak gotovo je nepromenjen od kada je prvi put korišćen na pionirski proizvedenom Bugatti Type 13 modelu. Upravo je ovo jedna od najinteresantnijih stvari vazana za njega, jer su znakovi i amblemi brojnih poznatih proiuzvođača automobila tokom vremena evoluirali.

Veruje se da je Makaron dizajnirao Etore Bugati lično, kao derivat dizajna koji je kreirao za proizvođača motora, kompaniju Deutz. Ideja iza znaka legendarnih modela bila je jednostavna i vizuelno veoma dopadljivog rezultata, koji je odmah privukao pažnju na prednju masku u obliku konjske potkovice. Inspirisana Art Nouveau pokretom, bela slova sa svetlo crvenim pozadinama čine ga prepoznatljivim, posebno početkom devetstotih godina kada je kompletirana sa šezdeset “bisera” u obimu znaka, praćenim inicijalima osnivača brenda.

Više od jednog veka, znak kompanije Bugatti ostao je gotovo nepromenjen u poređenju sa originalom. Bap kao i besprekorna priroda ručno kreiranih automobila francuskog brenda, njihova oznaka ima specijalan tretman prilikom proizvodnje. “Važnost Bugatti Macaron znaka našem brendu danas je predstavljena izuzetnim kvalitetom izrade, brižnom pažnjom pruženom detaljima i njegovoj težini, takođe.”, izjavio je Stiven Vinkelman, predsednik kompanije Bugatti. Jednodelna oznaka kreirana je Sterling Silver srebrom i teška je preko sto grama.

Zapravo, kako je Vikelman potvrdio, ovo je jedna od nekoliko komponenti na vozilima brenda u kojoj prevelika težina ne igra veliku ulogu. Sudeći prema proizvođaču, jedan Macaron znak zahteva deset radnih sati za kompletiranje i u ovom procesu učestvuje dvadeset ljudi. Svaki Bugatti znak ručno se farba i polira, što samo znači da ne postoje dva potpuno identična i čini svaki od njih daleko posebnijim.

Muški Magazin