Influenser iz Tenesija prodaje ostatake uništenog Ferrarija i Mercedes G63 SUV kao suvenire

Samo najsnalažljiviji biznismeni znaju kako da iskoriste prilike u najgorem scenariju, a Kodi Detvajler, poznatiji kao WhistlinDiesel, sa svojim poslednjim potezom zaslužuje da bude smatran jednim od njih…

Dok većina influensera uništava retke i skupe automobile nadajući se povratu novca kroz reklame, Kodi je našao način da zaradi novac od ostataka vozila koja je uništio za stvaranje viralnog sadržaja. Možda se sećate da je američki influenser snimio niz videa sa svojim Ferrari F8 Tributo vrednim 400.000 dolara, u kojima je brutalno zlostavljao superautomobil izvodeći niz ludih trikova.

U poslednjem videu, Ferrari je na kraju izgoreo do temelja nakon što ga je vozio kao ludak po kukuruzištu. Naravno, spaljeni ostaci Ferrari modela mogli su se smatrati beskorisnima. Ali Kodi je došao na ideju da isecka ono što je ostalo od njegovog egzotičnog sportaka i proda to svojim fanovima. Genijalno!

U svom poslednjem videu, on priča o genijalnoj ideji prodaje iseckanih ostataka Ferrari modela svojim fanovima u formi suvenira. Video takođe prikazuje ceo proces, koji uključuje sortiranje svih delova, čišćenje od svih ostataka i plastičnih delova, oblikovanje i na kraju stavljanje u prozirne akrilne kutije. Svaka kutija je pojedinačno potpisana od strane influensera i sadrži oko pola kilograma metala iz vozila. Zanimljivo, Ferrari nije jedino vozilo koje je dobilo isti tretman. Kodi je takođe snimio niz videa sa crvenim Mercedes-AMG G63, koji je bio podvrgnut nizu testova izdržljivosti i podnosio je puno zlostavljanja. Luksuzni SUV sa vatrenim motorom je oštećen do neprepoznatljivosti i takođe je na kraju iseckan na komade i spakovan u kutije za prodaju fanovima.

Poznato je da Ferrari ne voli da se ljudi igraju sa njegovim brend imidžom i brzo reaguje tužbama i sankcijama za one koji ne ispunjavaju njihove smernice za vlasništvo. Prvo spaljivanje njihovog superautomobila, a zatim seckanje na komade za prodaju u formi suvenira nije ništa manje od svetogrđa. Možda zato influenser nije imenovao vozila u kutijama koje prodaje. Online prodavnica ih prodaje pod nazivom "Komadi Brzog Crvenog Italijanskog Superautomobila" i "Komadi Crvenog Nemačkog Luksuznog SUV". Čak se suzdržava od imenovanja vozila u videu. Kutija sa delovima Ferrari modela se prodaje po ceni od 229 dolara svaka, dok kutija sa ostacima G-Wagena košta 189 dolara. Ali iznenadićete se da su sve kutije razgrabljene u roku od nekoliko dana otkako su puštene u prodaju. Potpuno ludilo!

Ko je Kodi Detvajler?

Kodi Detvajler, poznatiji kao WhistlinDiesel, je influenser iz SAD poznat po stvaranju automobilskog sadržaja za platforme poput YouTube i Instagrama. Stekao je popularnost svojim videima koji prikazuju terenska vozila, kamione i razne automobilske vratolomije. WhistlinDiesel je prepoznatljiv po svom avanturističkom i ponekad ekstremnom pristupu modifikovanju i korišćenju vozila. Zahvaljujući svom meteorskom usponu na popularnosti, ovaj 25-godišnjak i njegov partner, Met Megvajer, sada su zastupani od strane agencije za talente CAA. Dvojac sada planira da proširi svoj brend u nove žanrove, koji uključuju premijum sadržaj, proizvode za potrošače i druge stvari.

Luxury Experience