Zamislite scenu: elegantan muškarac, apsurdno šarmantan konj i – sofa umesto kočije. Da, dobro ste pročitali.
Francuska modna kuća Hermès ponovo je pokazala da luksuz ne mora biti ozbiljan da bi bio prestižan. Njihova nova reklama, koju potpisuje Tom Emerson, britansko-francuski režiser poznat po ekscentričnom humoru i saradnjama sa brendovima poput Adidas Originals i New Balance, pretvorila je legendarni logo kuće u živopisnu mini-komediju.
Emerson je odlučio da legendarni Hermès motiv – konja i kočiju – oživi u neočekivanoj, gotovo dadaističkoj formi. U reklami, model Aleksis Mason-Dokser „razgovara“ sa konjem koji mu, nimalo suptilno, pokazuje šta želi: da se elegantna sofa pretvori u kočiju. I tako nastaje modni trenutak vredan interneta – i rasprave.
Jer, naravno, internet je podeljen. Jedni su oduševljeni kreativnošću, šarmom i činjenicom da video nije napravljen pomoću veštačke inteligencije, već isključivo ljudskim rukama i stvarnim emocijama. Drugi, pak, smatraju da se životinje ne bi trebalo koristiti u reklamne svrhe – pa su društvene mreže eksplodirale komentarima.
Bez obzira na podeljena mišljenja, jedno je sigurno – Hermès je ponovo uspeo da bude tema dana. Brend koji je počeo kao proizvođač opreme za konje, a danas je sinonim za torbe Birkin, Kelly i Constance, ovom reklamom podsetio je svet na svoje aristokratske, jahačke korene.
I da, konj iz reklame? Internet ga već zove „najboljim glumcem godine“!