Hermès luksuz i autentičnost - od konjskog đubriva do elegancije

Hermès, čuven po svojim Birkin i Kelly torbama, ostaje veran svojim korenima na način koji izaziva divljenje, posebno u svetu gde se često susrećemo sa licemerjem...

Ovaj ikonični francuski luksuzni modni brend, osnovan 1837. godine, briljantno održava svoju autentičnost i individualnost. Njihova odanost vlastitom nasleđu postavila je ovaj brend kao jedan od najuspešnijih u luksuznoj industriji, rame uz rame sa gigantima kao što je LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Zapaženo je da proizvođač ikoničnih Kelly i Birkin torbi ne okleva da prikaže konjsko đubrivo u glavnom izlogu svoje flagship prodavnice na čuvenoj pariskoj adresi, rue du Faubourg Saint-Honoré.

Da bi očuvali autentičnost šarmantnih izloga inspirisanih konjskim štalama Hermes butik na Saint-Honoré adresi, uključio je pristojnu hrpu konjskog đubriva - koje nije bilo proizvedeno od plastelina ili nekog drugog zamenskog materijala koji će samo ličiti na ono što predstavlja. Đubrivo je poteklo od konja iz La Garde Républicaine, elitne jedinice konjice policajaca koji često obezbeđuju visoke zvaničnike na ceremonijama. Ovaj detalj odražava autentičnost njihovih vrhunskih kožnih torbi, čije cene se kreću od oko 8.000 pa do nekoliko desetina hiljada dolara.

Ovaj neobičan izbor je istaknut na godišnjem skoku kuće Hermès, Saut Hermès, jednom od najiščekivanijih konjičkih događaja, održanom u Grand Palais Éphémère na Champ-de-Marsu. Flagship prodavnica Hermès, dizajnirana od strane pariske arhitektonske agencije RDAI, crpi inspiraciju iz prirodnih elemenata poput vode i svetlosti. Uključivanje konjskog đubriva, još jednog prirodnog elementa, u jednu od najprestižnijih prodavnica na svetu odražava Hermès pristup posvećen autentičnosti.

Kako je Dejvid Duboa, profesor marketinga na INSEAD-u, primetio, "Porodica je jedna od tajni i glavnih vrednosti uspeha ovog brenda. Oni su čuvari nasleđa i znaju kako da ga razvijaju bez revolucija."

Luxury Experience