Ekološki ratnik Leonardo Di Kaprio ponosni vlasnik najskupljeg filmskog postera na svetu

Leonardo Di Kaprio je prava sila kada je u pitanju prikazivanje izuzetnog glumačkog talenta u hit holivudskim filmovima, zalaganje za rešavanje klimatskih problema i čak i sakupljanje umetničkih kolekcija…

Ovaj manje poznat aspekt superzvezde filma "Titanik", koji se hvali neto vrednošću od gotovo 300 miliona dolara, otkriva sklonost ka nekim zaista luksuznim posedima. Među njima, što nam je privuklo pažnju, osim njegovih cenjenih umetničkih dela od strane Žan Mišel Baskijata, Takaši Murakamija, Eda Raša, Franka Stele i drugih, je njegova neverovatna kolekcija filmskih memorabilija.

Di Kaprio je kupio originalne cipelice od rubina iz filma "Čarobnjak iz Oza", čija je vrednost procenjena na zadivljujućih 3 miliona dolara! Njegova fascinacija starim Holivudom dovela ga je do toga da navodno kupi najskuplji filmski poster na svetu. Jedan od samo četiri preostale kopije postera "Metropolis" navodno pripada zvezdi filma "The Revenant". Prema Artnetu, Di Kaprio je kupio ovaj poster "Metropolis" za 690.000 dolara 2005. godine, a kopija istog postera je 2012. godine prodata na aukciji za neverovatnih 1,2 miliona dolara. Ovi posteri su sada smešteni u Muzej moderne umetnosti u Njujorku, Filmski muzej u Berlinu i na jednom nepoznatom privatnom mestu.

Fric Langov Metropolis bio je klasični naučnofantastični film iz 1927. godine, a njegov poster bio je deo likvidacije imovine njegovog vlasnika. Poster je kreirao nemački umetnik Hajnc Šulc Nojdam i prikazivao je distopijsku budućnost postavljenu u godinu 2000. Šulc-Nojdam je takođe kreirao postere za "Mark of Zorro", "Gulliver's Travels", "The Adventures of Robin Hood", i "Around the World in 80 Days". U svom zahtevu za bankrot, vlasnik Kenet Šakter je prvobitno sugerisao da je poster vredan samo 250.000 dolara, ali je na kraju bio ponuđen na prodaju za 850.000 dolara, pri čemu su stručnjaci tvrdili da bi potencijalno mogao postati prvi poster koji se prodaje za više od 1 milion dolara na otvorenom tržištu.

Trgovac posterima Šon Linkenbak nazvao ga je "krunskim draguljem sveta postera", potvrđujući njihove procene. Izgleda da ekološki šampion jednako zastupa i svet umetnosti.

Luxury Experience