Dosadio vam je Facebook? Rolls Royce lansira svoju društvenu mrežu

Članstvo je ograničeno na vlasnike novih Rolls Royce vozila, naravno…

Rolls Royce je upravo lansirao svoj ekskluzivni klub za članove, namenjen posebno digitalnom dobu. Klub, nazvan Whispers, svojim članovima će na raspolaganje staviti naprestižnije i najređe proizvode sveta, dok će ih istovremeno povezivati sa čitavom mrežom sličnih ljudi. Možemo slobodno reći da je ovo luksuzni odgovor na Facebook, Amazon i Expedia servise, u jednom proizvodu.

Prema navodima, 116 godina stari brend je kreirao Whispers, sa ciljem da on bude “najekskluzivniji privatni klub na svetu”, a skladno tome, članarina je ograničena samo na vlasnike novih Rolls Royce vozila.

Pa, šta nam on zapravo nudi? Whispers sadrži kolekciju proizvoda koji se mogu videti i kupiti online, koja se konstantno menja – od personalizovanog seta za monopol koji je baziran na vašem portfolio nekretnina, preko hipodroma, pa sve do specijalnih izdanja konjaka. Uz ovu mrežu, ništa vam neće biti van dohvata ruke.

Povrh toga, članovi će imati priliku da uživaju u čitavom nizu događaja i iskustava, poput privatnog nastupa filharmonije, sedišta u prvom redu tokom nedelje mode, VIP prikazu umetničkih sajmova ili bekstejdž propusnica za Gremije. Štaviše, članovi Whispers kluba će moći da uživaju u društvu super-elite, od najboljih sportista, pa sve do najpopularnijih muzičara.

U ponudi su i luksuzna putovanja širom sveta, koja sada možete zakazati jednim dodirom na dugme iz udobnosti svog doma.

Pogledajte video koji nudi nešto detaljnije objašnjenje:

Luxury Experience