Od skidanja dugmadi sa odeće, do skidanja kaiševa sa tašni, bogati Rusi predlažu nova rešenja kako bi luksuzni brendovi mogli da zaobiđu sankcije i uvoze svoju omiljenu haute couture u Rusiju „u delovima“.
Rusi vole svoju votku, luksuznu robu i svoj raskošan način života bez premca. Instagram nalozi kao što je The Rich Kids of Instagram su svedočanstvo jer je to stranica kojom dominiraju ove osobe koje vole luksuz. Nazovite to porivom da se troši na finije stvari nakon popuštanja strogih propisa o Covid-19, ili čistom navikom, došlo je do značajnog povećanja potražnje za luksuznim i premium proizvodima.
Luksuzni brendovi koji su izašli sa domaćeg tržišta ostvarili su rekordnu dobit od prodaje u Rusiji 2021. Ove cifre su bile najveće u poslednjih pet godina. Prema izveštajima, rekorder je Chanel LLC, podružnica francuske modne kuće Chanel, koja je od 2020. godine povećala svoje poslovanje sa 120 miliona dolara na 350 miliona dolara. Sa toliko posla i beskrajnim mogućnostima, sasvim je prirodno da veliki brendovi žele ponovo da uđu na zabranjenu teritoriju.