Zavirite u novi hotelski apartman Atlante inspirisan Porsche automobilima

Ljudi koji žele da prihvate Porsche lifestyle imaju sreće jer se Porsche Cars North America udružio sa Nobu Atlanta hotelom kako bi stvorio ekskluzivno iskustvo za goste.

Ekskluzivna ponuda je rezultat saradnje između Porsche Cars North America (PCNA) i ugostiteljske kompanije Nobu Hotel Atlanta, a uključuje novi Porsche Icon Suite i Porsche Classic Room sa „umetnošću i dekorom inspirisanim Porsche kompanijom, kao i ekskluzivnim suvenirima koji slave legendarne Porsche trenutke.”

Apartman koji je privukao našu pažnju je Porsche Icon Suite koji nudi najbolje pogodnosti u klasi i u skladu sa poznatom Nobu pažnjom prema detaljima. Kreiran je za prave fanove slavnog automobilskog brenda. Ispred vrata se nalazi stilizovani 911, dok je enterijer ukrašen Porsche printovima na zidovima i elegantno dizajniranim nameštajem, uključujući stočić za kafu pun Porsche knjiga.

Ako vaše putovanje u Atlantu uključuje posao, možete koristiti konferencijsku salu sa temom Porsche brenda. Odlikuje je minimalistički dizajn sa „lebdećim“ Porsche fotografijama na zidu.

Ljubitelji legendarnog nemačkog proizvođača automobila takođe mogu da se odluče za Porsche Experience paket, koji uključuje boravak od dve noći u Porsche Icon apartmanu zajedno sa posetom obližnjem Porsche Experience centru. Paket takođe uključuje doručak i večeru za dvoje u Nobu Atlanta i stilizovanu flašu šampanjca Nobu. Osim toga, gosti će dobiti personalizovani bademantil i takođe će imati pristup Porsche Taycan modelu sa vozačem za izlete van lokacije. Što se cene tiče, rezervacije počinju od 966 dolara po noći za Porsche Icon Suite.

„Od naših sportskih automobila do iskustava koja nudimo, cilj je da pružimo unapređeno iskustvo za sve koji se bave našim brendom,“ rekla je Ajša Koker, potpredsednica marketinga PCNA. „Oduševljeni smo što vidimo da ova saradnja oživljava dok se dva luksuzna brenda okupljaju zbog putnika iz celog sveta koji traže jedinstven i impresivan boravak tokom posete Atlanti.“

Luxury Experience