U Beogradu predstavljena turistička ponuda hrvatskog ostrva Lošinj

Grad Mali Lošinj, Turistička zajednica Grada Malog Lošinja i hotelski brend Lošinj Hotels & Villas u beogradskom hotelu Hilton predstavili su turističku ponudu Lošinja, ostrva smeštenog na severozapadnom delu Jadrana.

Prezentacija koju je vodila poznata voditeljka Jovana Joksimović održana je u okviru 41. Međunarodnog beogradskog sajma turizma. Zemlja partner ovogodišnjeg Beogradskog sajma turizma je Bugarska, a uz brojne izlagače iz jugoistočne Evrope, visoki zvaničnici i predstavnici medija upoznali su se sa ponudom ostrva Lošinj, probali autentične lošinjske delikatese, uživali u tradicionalnoj klapskoj muzici u izvođenju klape Čikat i otkrili prirodna obeležja koja krase ostrvo Lošinj.

"Prezentacija u Beogradu održana je kako bi turistička ponuda ostrva Lošinj i na ovom području dobila na prepoznatljivosti. Izuzetno nam je drago što smo, uz jednu od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj, predstavili lošinjski turizam na najvećem sajmu turizma u Srbiji i JI Evropi, tržištima koja su izuzetno važna za nas u Turističkoj zajednici.", poručio je direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.

Neke od predstavljenih autohtonih delikatesa sa ostrva Lošinj i drugih krajeva Hrvatske, kao što su ostrvski eko pršut, tartar od brancina, sirevi sa tartufima i creski olito, pratila su izabrana hrvatska vina, što je zaokružilo promociju celokupne turističke ponude ostrva Lošinj pred beogradskom i inostranom turističkom publikom. Osim promocije ponude, kao i prirodnih i kulturnih lepota Lošinja i Hrvatske, prezentacija je organizovana i sa ciljem jačanja poslovnih i prijateljskih odnosa dve zemlje. Tu inicijativu pozdravio je i hrvatski ambasador u Republici Srbiji Gordan Bakota.

Hotelski brend Lošinj Hotels & Villas već godinama radi na spajanju obalnog i kontinentalnog dela Hrvatske i zbog toga implementira domaće proizvode iz cele zemlje u ponudu svojih hotela, vila i restorana. Ovakva saradnja važna je i za goste koji zbog toga za vreme svog boravka na Lošinju imaju priliku da se upoznaju sa drugačijom i autohtonom kuhinjom koja spaja tradicionalne kontinentalne i mediteranske namirnice, što stvara jedinstven turistički doživljaj. "Predstavljanje ponude ostrva Lošinj u Beogradu bilo je na obostrano zadovoljstvo. Sigurno da je ovo temelj za dalju promociju hrvatskog turizma i veće prisustvo na tržištu Srbije. Reakcije ljudi su odlične, što nama daje potvrdu kvaliteta prezentacije, kao i celokupne naše ponude. Nadamo se da ćemo već tokom ove sezone na Lošinju ugostiti veći broj gostiju iz Srbije. ", rekao je na prezentaciji Rikardo Hesky, direktor Jadranka hotela.

Lošinj Hotels & Villas je hotelski brend kompanije Jadranka hoteli, koji okuplja 6 hotela i restorana, kao i vile i apartmane na najatraktivnijim lokacijama na ostrvu Lošinj. Reč je o 5* hotelu Bellevue i Boutique hotelu Alhambra, zatim, vilama Hortensia, Mirasol i Augusta, kao i hotelima sa visoke 4* - Vitality Hotel Punta, Hotel Aurora i Family Hotel Vespera, koji svojom usko specijalizovanom ponudom mogu udovoljiti različitim zahtevima gostiju.

Luxury Experience