Metallica predstavila viski „Rye the Lightning“ koji je istog „ukusa“ kao njihove pesme

Hevi metal veterani benda Metallica zajedno sa glavnim destilerom Blackened Robom Ditrihom predstavili su novo ograničeno izdanje viskija pod nazivom „Rye the Lightning“.

Ako vam ime zvuči poznato, to je zato što je raženi viski inspirisan hvaljenim drugim albumom benda „Ride the Lightning“.

Verzija, koja je proizvedena od raži iz Kentakija stare između pet i osam godina, prošla je kroz dvostruku obradu u buradima vina Madeira i karipskog ruma, u periodu od dve do 14 nedelja. Kao i kod drugih viskija iz Blackened asortimana, raž je takođe prošao kroz ekskluzivni Black Noise proces poboljšanja ukusa. Drugim rečima, „sazreo” je slušajući platinasti album benda dok je odmarao u završnim buradima.

Takođe, prema kompaniji, viski sadrži note sušene smokve, sena, bora, kolača od kruške i ruma, uz med od deteline, nane, kukuruzne ljuske, šećerne trske, oraha i cimeta.

„Volim visoke začine i zemljane note u američkom viskiju od raži“, rekao je Ditrih. „Želeo sam da se poigram sa ovim profilima ukusa donoseći simetriju suptilnih elemenata ukusa kombinovanjem ne samo jednog, već dva različita završetka bačve za viski, stvarajući složenu ravnotežu slatkog i slanog.“

Tokom odležavanja viskija oko buradi je “svirala” njihova live verzija albuma ‘Ride The Lightning‘, čiji je materijal snimljen na Orion Festivalu iz 2012. godine. Tako su vibracije uzrokovale veću interakciju između viskija i drveta, gurajući tečnost dalje u bačvu i izvlačeći više ukusa i boje.

„Vajb na prvom Orion Music Festivalu bio je naelektrisan“, dodao je basista grupe Rob Trujillo. "I zaista je sjajno što smo uspeli da uhvatimo tu energiju u ovom izdanju."

Viski Rye the Lightning je dostupan u odabranim prodavcima i onlajn, a fanovi benda čak mogu da preuzmu digitalnu verziju liste numera, koja uključuje hitove poput singlova „Fade to Black“ i „For Whom the Bell Tolls“ skeniranjem QR koda na pakovanju flaše.

Luxury Experience