Hennessy, čuveni brend konjaka poznat po svojoj bezvremenskoj eleganciji i bogatom nasleđu, predstavio je svoju najnoviju kampanju „Made for more”.
Sa zvezdama, uključujući multitalentovanu američku senzaciju Tejanu Tejlor i britansko-nigerijskog glumca Demsona Idrisa, Hennessy ulazi u carstvo beskonačnih mogućnosti koje nudi njegov svestrani duh.
U pokušaju da uzdrma percepciju i pokaže mešavinu konjaka, Hennessy je angažovao kreativnu agenciju Wieden+Kennedy Amsterdam. Cilj? Uvesti novi, laganiji i svežiji vizuelni svet za brend, uz naglašavanje njegove višestrane prirode kroz kulturne ikone i likove.
Tejana Tejlor, poznata po svom talentu kao glumica, pevačica, tekstopisac, plesačica i koreograf, bez napora otelotvoruje suštinu kampanje. Izražavajući svoje uzbuđenje zbog saradnje, Tejana napominje: „Destinacija: sveža, svetla i okrepljujuća, kao što bi trebalo da bude svaki dobar koktel.“
S druge strane, Damson Idris, proslavljen ulogom Frenklina Senta u filmu „Snowfall“, u prvi plan stavlja svoju šarmantnu i duhovitu ličnost. Razmišljajući o svojoj saradnji sa brendom Hennessy, Damson se priseća uspomena povezanih sa brendom i izražava svoje divljenje njegovom kultnom statusu. "To je magija. To je bioskop", izjavljuje on.
U režiji hvaljenog Andreasa Nilsona, pet filmova ove kampanje naglašavaju poznate ličnosti dok ponovo zamišljaju klasične koktele kao što su margarita, mojito i hajbol sa Hennessy dodirom.
Filmove reklamne kampanje dopunjuju fotografije koje je snimio vrhunski fotograf Mikaja Karter. Oslanjajući se na svoje iskustvo u modnoj i street fotografiji, Mikaja donosi novu perspektivu kako bi ponovo osvežila klasični brend, stvarajući impresivne svetove koji neprimetno spajaju kulturu sa suštinom Hennessy konjaka.