Kejt Mos kao muza brenda Saint Laurent u kampanji za jesen 2025: filmska elegancija sa dozom rokenrola

Više slika

Više slika

Nepogrešivo šik i vanvremenski zavodljiva, Kejt Mos ponovo osvaja modne piste – ovog puta kao zaštitno lice jesenje kampanje brenda Saint Laurent za 2025. godinu.

Kampanja, koju je u Los Anđelesu snimio čuveni fotograf Mert Alas, odiše atmosferom kultnog filma, gde svaka fotografija priča svoju priču, a Kejt je uvek glavna zvezda.

U jednoj sceni, opušteno se zavaljuje u retro automobilu, obučena u karamel kaput i tamne naočare – oličenje otmenosti bez truda. U drugoj, bosa hoda po pesku, držeći bordo prošivenu YSL Icare torbu, spajajući luksuz i spontanost na savršeno prirodan način. Kada padne noć, Kejt nosi kožnu jaknu uparenu sa suknjom, pokazujući da Saint Laurent istovremeno može biti i moćan i romantičan.

Kreativni direktor Entoni Vakarlo pažljivo balansira nostalgične elemente sa savremenim senzibilitetom – od svilastih haljina do predimenzioniranih blejzera, od čipke do kože. Na Kejt, ovi komadi izgledaju kao da su krojeni baš za nju – bezvremeno, buntovno i savršeno elegantno.

Uz Kejt, u kampanji se pojavljuju i Kloi Sevinji i Franki Rajder, koje sa stilom predstavljaju legendarne YSL torbe kao što su Icare, Loulou i Jamie, upotpunjene upečatljivim zlatnim nakitom i mačkastim naočarima.

U kratkom filmu koji prati kampanju, Kejt šapuće rečenicu koja savršeno oslikava duh Saint Laurent: „Smejem se preglasno u tihim sobama i odlazim pre nego što muzika prestane.“

Vibracija? Divlja, slobodna i potpuno Saint Laurent.

Luxury Experience