Givenchy predstavlja novu kampanju jesen/zima 2022

Givenchy predstavlja svoju globalnu reklamnu kampanju za jesen/zimu 2022 koju je osmislio kreativni direktor Metju M. Vilijams, sa fotografijama i video zapisima koje je snimio fotograf Nik Najt.

Odgovarajući na tokove iz Givenchy kolekcije jesen/zima 2022, kampanja uvodi svež vizuelni narativ za kuću. Kontrastna raspoloženja i materijali izražavaju trenutke koji su i intimni i univerzalni, suptilno izazivajući napetost između stvarnosti i nadrealizma. Okupana eteričnom svetlošću, raznolika glumačka postava otelotvoruje etos Givenchy individualnog stila, sugerišući na bogate unutrašnje svetove koji postoje izvan "površinskih pojava". Model takođe može biti rep zvezda, zagovornik zdravlja ili glas u nastajanju poput Etel Kejn, čiji je dugo očekivani debi album objavljen u maju 2022.

„Lica u ovosezonskoj kampanji zaista predstavljaju ono što Givenchy znači danas“, rekao je kreativni direktor Metju M. Vilijams. „To je jedinstveno eklektična grupa: svaki model je ikona za sebe.“

Fotografije prikazuju modele koji poziraju u sopstvenoj sobi: spavaća soba ukrašena starinskim cvetnim tapetama i ružičastim prekrivačem je u jakom kontrastu sa urbanom haljinom sa neobrađenim rubom koju je nosila Etel Kejn.

Manekenka/aktivistkinja Lija Kebede nosi odvažne dodatke poput crnih bisera i gipke Kenny torbe, dok pozira na cvetnoj pozadini. Reper Plejboj Karti zauzima spokojnu pozu noseći crne kožne pantalone sa nekim od ključnih dodataka sezone, kao što su rukavice pune dužine i revolucionarne patike TK-360+. U drugom okruženju, Vitorija Čereti izgleda kao da je fotografisana u hodu, kako stoji ispred zavese sa životinjskim printom i nosi crnu kožnu haljinu sa G-Hobo torbom.

Povodom reklamne kampanje predstavljen je i video koji možete pogledati u nastavku.

Luxury Experience