Burberry predstavlja kampanju za jesen/zimu 2022. inspirisanu duhom zajednice

Britanska luksuzna modna kuća Burberry najavila je svoju kampanju za jesen/zimu 2022 koja slavi različite identitete dok se fokusira na moć zajednice.

Kampanju koja odražava pionirski pristup Rikarda Tišija, kreativnog direktora brenda, na otvorenom su fotografisali Inez & Vinoodh, dok je za stajling modela bila zadužena Lota Volkova.

Sa razigranim obrtom tradicije u ponovnom pronalaženju nasleđa, klasični ženski trenč je redizajniran kao široka haljina, dok su legendarne jakne brenda ažurirane elementima karika i lanaca. Irina Šajk, Kalil Gani, Lina Zang, Mariakarla Boskono predstavile su pamučne kapute i jakne, zajedno sa vintage-inspirisanim cvetnim čipkanim korsetima u roze i crvenoj boji koja odgovara plisiranim suknjama i crnim kožnim kombinezonima. Lola torba se takođe pojavila u kampanji za proslavu nasleđa brenda i njegovog osnivača, Tomasa Barberija.

Kada je reč o muškoj odeći, tamna jakna sa kapuljačom je ponovo kreirana sa kožnim kaiševima, dok se pantalone visokog struka kombinuju sa polo majicama i košuljama. U modernoj reinterpretaciji konjičkog dizajna – simbolu duha zajednice koji je oživljen iz Burberry arhiva i istaknut u svim kolekcijama – kampanja uključuje članove The Compton Cowboys, neprofitne organizacije sa sedištem u Los Anđelesu u vlasništvu crnaca. Kao deo njihovog partnerstva, Burberry će obezbediti donaciju za podršku misiji organizacije da podiže lokalne afroameričke zajednice borbom protiv stereotipa i razvijanjem trajnih veština kroz konjaništvo.

Luxury Experience