Nova kampanja Chanel Métiers d’art 2025 vodi nas na očaravajuće putovanje, od srca Pariza sve do maglovitih obala jezera West Lake u kineskom gradu Hangdžou — istog onog bajkovitog ambijenta u kojem je u decembru 2024. održana spektakularna revija.
Pred objektivom slavnog fotografa Mikaela Jansona, kampanja deluje poput sna koji je oživeo, gde se motivi Coromandel paravana, koje je obožavala Gabrijel Šanel, stapaju s mističnom tišinom jezerskog sumraka.
Za život ovog modnog narativa zaslužne su globalne ikone stila — Tilda Svinton, Lju Ven i Lulu Teni, koje nose vanvremenske kreacije prožete vrhunskim zanatstvom Chanelovih čuvenih Maisons d’art radionica: Lesage, Montex, Lemarié, Lognon i drugih. U ovim komadima plisirani detalji podsećaju na arhitekturu, raskošni vez izgleda poput umetničkih platna, dok se dragulji prelivaju kao zvezdana prašina.
Crna boja, večiti simbol elegancije, dominira kolekcijom: od plisirane haljine sa floralnim vezom i skulpturalnom kragnom, koju nosi Lju Ven, do kožnog kaputa ukrašenog prepoznatljivim Lemarié kamelijama. Večernja moda donosi suptilnu dramu — satenska bluza s pojasom nosi se preko bogato izvezenog prsluka, uz blistave ogrlice Goossens, u nežnim, prigušenim metalik tonovima.
Kako se svetlost menja, tako se transformišu i siluete: bluze i pantalone od svileno-satenske tkanine u nijansi slonovače lebde u pokretu, dok crni reljefni kaput i lakovane čizme preko kolena unose oštrinu i urbano samopouzdanje. Fluidnost i dinamika prisutne su i u reinterpretiranim kardiganima, dvobojnim pleteninama i upečatljivim aksesoarima poput predimenzioniranih štepovanih torbi za putovanja i nove Chanel 25 torbe od crnog svetlucavog tvida.
Kampanja prožeta vrhunskim zanatstvom i vođena radoznalošću, predstavlja istinsko putovanje — od unutrašnje vizije do spoljašnje ekspresije, od paravana do jezera, od Pariza do Hangdžoua.