Obećajte svoju lojalnost kolekcijom finog nakita Gucci Link to Love

Više slika

Više slika

Gucci predstavlja „Link to Love“, novu kolekciju savremenog, rodno neutralnog nakita koji otelotvoruje beskonačne cikluse života, romantike i zajedništva.

Izbor uglađenih, geometrijskih stilova koji se mogu kombinovati inspirisan je osamdesetim godinama, ali sa modernim osećajem: kada se poklone, bukvalno stvaraju „link to love“ - vezu sa ljubavlju.

Osmougaoni oblik prstenja i krutih narukvica evocira ideju broja osam kao simbola beskonačnosti, ali i omogućava savršeno kombinovanje. Nakit je izrađen od belog, žutog i ružičastog zlata od 18 karata. Prstenje je dostupno u različitim širinama, od tri do šest milimetara, dok narukvice imaju kopču koja se lako otvara. Kolekcija obuhvata širok spektar ogrlica, narukvica, minđuša i prstenja ukrašenih retkim draguljima poput dijamanata i zelenog turmalina, dodajući elegantan sjaj već blistavoj liniji.

Oslikavajući individualističke kodekse dizajna brenda, ova bezvremenska kolekcija ogrlica, narukvica, minđuša i prstenja može se kombinovati prema individualnom stilu. Od slaganja narukvica i prstenja do slojevitih ogrlica, Gucci nakit se pre svega odnosi na kreativno izražavanje.

Kao i uvek, pažnja posvećena detaljima brenda Gucci je bez premca. Kreativni tim kampanje čine umetnički direktor Ezra Petronio, Lana Petrusevič i fotograf Liv Liberg. Nakit u kampanji predstavili su modeli Aivita Muze, Ire Ajo, Maja Zimnoh i Sol Sajmon.

Luxury Experience