El Faning donosi glamur 50-ih u novoj kampanji Cartier Grain de Café

Više slika

Više slika

Francuska kuća luksuznog nakita pozvala je svoju najnoviju globalnu ambasadorku El Faning da predstavi nove iteracije kultne kolekcije Grain de Cafe.

Ova kolekcija odaje počast legendarnoj Žani Tusen, dugogodišnjoj kreativnoj direktorki brenda Cartier, koja je 1938. godine, prvi put predstavila sada već kultnu kolekciju Grain de Cafe.

Prstenje, privesci, minđuše i broševi bili su hit u visokom društvu, pre svega miljenica glamura, princeze Grejs od Monaka i Odri Hepbern. Da bi proslavio oživljavanje klasičnih dizajna, Cartier je lansirao novu kolekciju od žutog zlata koja podseća na glamur Francuske rivijere iz 1950-ih.

„Grain de Cafe stvara novu dragocenost igrajući se svetlom, završnim obradama i volumenom. Rezultat je raznovrsna kolekcija sa dodatnim duhom“, kaže kreativni direktor Cartier odeljenja nakita i satova. „Kao simbol kreativne slobode doma, Grain de Cafe prevazilazi bukvalni prevod prirode i rezultira multi-senzornim dizajnom.“

Ikona iz 1950-ih Grejs Keli odjekuje kroz portret El Faning, dodajući dašak vintage privlačnosti kampanji. Postavljena nasuprot zadivljujućim pejzažima južne Francuske, kolekcija Cartier Grain de Cafe prikazuje eteričnu lepotu Mediterana, neprimetno spajajući veličanstvenost prirode sa umećem brenda Cartier. Svaka slika odiše osećajem bezvremenskog glamura koji podseća na prošlo doba.

Kratki film u režiji Aleksa Pragera uranja gledaoce u svet živih nijansi, vešto se poigravajući svetlošću i senkom. Iz dana u noć, Faning bez napora predstavlja suštinu Cartier estetike u svakom kadru.

Luxury Experience