Da li biste potrošili 1.34 miliona dolara na online kupovinu

Šta ste vi u poslednje vreme kupovali online?

Odevne kombinacije koje možda nikada nećete obući? Gedžete i spravice? Ukusnu hranu? Pa, čak i kada bi se sve to stavilo zajedno na jednu gomilu i sabralo, i dalje ne bi bilo dovoljno da premaši online kupovinu jedne osobe, koja je potrošila 1.34 miliona dolara.

Cartier narukvica nazvana Tutti Frutti, dekorisana dijamantima i dragim kamenjem, upravo je ponela titulu najskupljeg komada nakita koji je ikada prodat putem online aukcije. Prema procenama, narukvica je trebalo da odnese od 600.000 do 800.000 dolara, ali kao što i sami možete zaključiti, prodata je po skoro duplo većoj ceni.

Narukvica predstavlja klasični primer popularnog Art Deco stila koji je Cartier brend proslavio. Ono što je čini posebnom jeste selekcija starih evropskih dijamanta, koji teže oko osam karata, a okruženi su smaragdima, rubinima i safirima.

Cartier Tutti Frutti komadi oduvek su bili popularni, još od 1901.godine, kada je kraljica Aleksandra, supruga kralja Edvarda VII kupila prvi te vrste. Pjer Kartije kreirao je ogrlicu inspirisanu Indijom i njenom umetnošću, koja je odmah postala planetarni hit.