Nova kampanja brenda Gucci posvećena prvom izdanju kolekcije naočara za 2022. inspirisana je putovanjima i muzikom.
Njihovu vezu naglašavaju dve paralelne priče: jedna prikazuje grupu likova kojima se pridružila pevačica i umetnica Lu Doalon, dok druga serija slika stavlja glumicu Ni Ni u centar pažnje.
Kampanja sugeriše na kilometre i kilometre koje su muzičari prešli tokom svojih turneja, a njihovi autobusi i kombiji postaju dom mesecima. Ova vozila funkcionišu ne samo kao transport, već i kao mesto za odmor, relaksaciju i kreativnost.
Raspoloženje nove kampanje, koja uključuje fotografije i video, je zagonetno i filmsko. Snimljene tokom i posle zalaska sunca, slike prikazuju glumce u njihovom mobilnom okruženju okružene muzičkim instrumentima, boje su bogate, a atmosfera misteriozna. Ovo je magično doba dana kada svetlost postaje mekša i nastaju snovi o kreativnoj slobodi. Protagonisti reklamne kampanje poziraju osvetljeni živopisnim veštačkim osvetljenjem grada noću, svi nose naočare iz nove Gucci kolekcije i poseduju stav tihe samouverene individualnosti.