Verfikovani Tviter nalozi sada koštaju 1000 dolara mesečno

Elonu Masku treba gotovina - a sada mega-milijarder želi da kompanije i brendovi plaćaju preko 1.000 dolara mesečno da bi dobili verifikovane naloge na njegovoj društvenoj mreži.

Kompanije koje žele da ostanu verifikovane na Tviteru moraće da plaćaju mesečnu naknadu od 1.000 dolara, prema procurelim mejlovima. Takođe, kompanije će morati da izdvoje dodatnih 50 dolara za svaki povezani podprofil. Kada je prošle godine preuzeo Tviter, Mask je rekao da želi da smisli način da društvenu mrežu učini profitabilnom.

Od tada, on je u suštini mnoge ideje podelio sa svojim pratiocima. Generalni direktor Tesle i SpaceX kompanije je prvobitno smislio „Twitter blue“, novu funkciju koja je svima dala priliku da se verifikuju uz naknadu.

Ovo se izjalovilo jer je značilo da je svako mogao samo da plati naknadu i lažno predstavlja slavnu ličnost ili veliki brend sa verifikovanim nalogom. Tako smo dobili na Tviteru verifikovane naloge za „Isusa Hrista“ i „Sotone“ – a ovo su samo dva primera.

Bilo kako bilo, Mask je morao da promeni boju željenog Tviter verifikovanog znaka. Prema novom sistemu, korisnici Twitter Blue dobijaju plavu kvačicu, poznate ličnosti i kompanije dobijaju zlatnu značku, a državni nalozi dobijaju svetlosivu značku. Tokom poslednjih nekoliko dana, nekoliko kreatora je podelilo mailove sa Tvitera u kojoj im je ponuđena šansa da dobiju zlatnu značku za 1.000 dolara.

Nejasno je da li će se nova šema primenjivati i na postojeće kompanije verifikovane zlatom ili ne, ali bi ovo svakako povećalo prihod Tvitera za značajnu maržu.

Novi sistem bi najviše pogodio globalne brendove. Adidas, na primer, ima niz verifikovanih naloga od svojih Adidas fudbalskih i košarkaških naloga do dugačke liste naloga specifičnih za svaku zemlju.

Luxury Experience