Hermès na vrhu: Rekordne cene akcija i bonusi za zaposlene u 2024. godini

Po svemu sudeći, 2024. će biti godina uspeha za brend Hermes, koji je odlučio da podeli svoju sreću sa svim svojim zaposlenima...

Francuska luksuzna modna kuća je 9. februara 2024. godine dosegla rekordno visoku cenu deonica nakon što je brend, osnovan 1837. godine, prestigao svoje konkurente krajem 2023. godine. Ova godina je počela na dobar način za luksuznu marku, koja je saopštila da će ove godine dalje povećati cene širom sveta za između 8% i 9%. Ipak, sigurni smo da lojalni ljubitelji ovog prestižnog brenda ne mare mnogo za to, te da će i dalje brzinom svetlosti upisivati svoja imena na liste čekanja za nove Hermes Birkin torbe.

Deonice ove kompanije dobile su 4.2 % veću početnu cenu na tržištu, nakon što su prihodi za tri meseca do kraja decembra iznosili 3.62 milijarde dolara. Brend je nadmašio sva očekivanja, uključujući i prognoze rasta od 14 % prijavljujući stopu rasta od 17.5 procenata u poslednjem kvartalu 2023.godine.

"Hermès igra u drugoj ligi", rekli su analitičari JPM. "Hermès danas pokazuje, po našem mišljenju, šta zapravo predstavlja stvarno premašivanje očekivanja", dodali su, ukazujući na snažan zamah brenda i snažne novčane povrate akcionarima. Njihove komentare potvrđuju i finansijski analitičari, koji tvrde da je Hermes sjajno pozicioniran na samom početku nove godine.

Ovaj postojani rast, gotovo garantovani uspeh i neoboriva baza obožavalaca lansirali su Hermès na višu vrednost u odnosu na rivalske grupe luksuznih proizvoda. Prema podacima LSEG, Hermès forward P/E odnos, zasnovan na projektovanim zaradama, iznosi 47,7, dok je verni rival LVMH na 24,2 i Kering na 15,6. Da bi proslavili svoje uspehe kao i obično, Hermès je saopštio da će dati bonus od 4.000 evra svakom od svojih preko 22.000 zaposlenih širom sveta. Prošle godine u isto vreme, Maison je učinio isto, dodelivši svakom od svojih 19.700 zaposlenih izuzetni bonus od 4.000 evra. 2023. godine, Hermès je imao ne manje od 22.000 zaposlenih, što znači da je brend kreirao 2.100 radnih mesta u jednoj godini.

Luxury Experience