Estee Lauder kupuje dizajnerski brend Tom Ford za 2,8 milijardi dolara

Brend Tom Ford je možda konačno našao svog novog vlasnika.

Kozmetička kompanija Estee Lauder uspela je na aukciji da kupi istoimeni brend modnog teškaša u ugovoru vrednom oko 2,8 milijardi dolara. O ovoj prodaji se govorilo još od avgusta, kada je Ford dospeo na naslovne strane povodom udruženja sa bankarskom grupacijom Goldman Sachsom kako bi napravio procenu svoje istoimene kompanije.

Estee Lauder je brzo postao prvi trkač u ovoj važnoj trci. Matična kompanija brenda Gucci i bivši poslodavac brenda Tom Ford, Kering je kasnije ušao u pregovore o prodaji, ali izgleda da oni nisu uspeli.

Pošto Ford i Estee Lauder rade zajedno od 2005. godine, kada je Tom lansirao svoj brend, možemo pretpostaviti da je 17 godina partnerstva uticalo na samu transakciju. Ford je započeo svoju vezu sa kompanijom kao konsultant, a ubrzo nakon toga je za Estee Lauder počeo da razvija i distribuira mirise i kozmetiku pod brendom Tom Ford.

Kering je renomirana matična kompanija vrhunskih brendova kao što su Gucci (gde je Ford nekada bio kreativni direktor) Balenciaga, Saint Laurent i Brioni. Navodno ima tržišnu vrednost od 60 milijardi dolara, dok je Estee Lauder kompanija čija se vrednost procenjuje na 78 milijardi dolara.

Kozmetička kompanija sa sedištem u Njujorku je dobro poznata po svom portfoliju proizvoda za negu kože, mirisa i šminke koje proizvode brendovi uključujući Origins, Lab Series, Le Labo i La Mer. Na izveštaju o prihodima u trećem fiskalnom kvartalu u maju, rukovodioci Estee Lauder potvrdili su da je Tom Ford Beauty među nekolicinom brendova sa dvocifrenim rastom prodaje. Sada kada se očekuje da će akvizicija napredovati, oni bi potencijalno mogli da izađu van segmenta lepote, kao što je licenciranje linija odeće brenda.

U svakom slučaju, miriše na dobar spoj.

Luxury Experience