Flojd Mejveder kupio automobil od 4.8 miliona dolara

Popularni bokser pohvalio se na društvenim mrežma svojim novim Koenigsegg CCXR Trevita automobilom ...

Mejveder je poznat po svojem rasipanju novca, a Koenigsegg CCXR Trevita je samo šlag na torti. Automobil koji je Mejveder kupio trenutno je najbrži legalni automobil koji se može voziti po javnim drumovima. Dakle, Flojd je očigledno ljubitelj brzih automobila, a sa ovom mašinerijom, niko mu neće biti ravan.

Za ovaj “zverski” automobil, poznati bokser je platio neverovatnih 4.8 miliona dolara. Pošto Koenigsegg CCXR Trevita postoji u samo dva primerka na čitavom svetu, ne čudi nas što košta čitavo bogatstvo. Brzinu od 0-100 km/h ovaj automobil postiže za munjevitih 2.9 sekundi, a maksimalna brzina koju može da ostvari je neverovatnih 400km/h.

Mejveder je ovim automobilom pojačao svoju automobilsku kolekciju koja sada sadži 10 automobila. Vrednost njegove kolekcije iznosi 6 miliona, što vam jasno govori koliko je samo skup Koenigsegg CCXR Trevita.

O BRENDU

Christian von Koenigsegg osnovao je kompaniju 1994. godine. Sa 22. godine odlučio je da napusti trejd kompaniju u kojoj je do tad radio i osnuje Koenigsegg. Početni uspeh dao mu je neophodnu finansijsku stabilnost da započne uspešnu karijeru proizvođača automobila.

Fabrika je prvobitno osnovana u Olofstromu ali je preseljena 1997. u Margretetorp zbog većeg prostora. Nakon što je u požaru 2003. uništena proizvodna hala, fabrika je ponovo premeštena, ovaj put u prostor koji je nekad pripadao švedskoj avio kompaniji.

U dizajniranju vozila učestvovao je lično Christian zajedno sa Davidom Crafoordom.  Prototip je završen do 1996. godine. Nakon toga prošao je kroz obimno testiranje u narednih par godina, takođe nekoliko novih automobila je proizvedeno. Prototip Koenigsegg CC je prikazan 1997. godine na kanskom filmskom festivalu, pri čemu je zadivio sve prisutne svojim dizajnom i performansama. Taj uspeh im je omogućio da nastave sa radom i istraju u proizvodnji finalnog proizvoda.

Unajmljeni su visoko kvalifikovani inženjeri Bentley-a, SAAB-a i Bugatti-ja da tokom 2000. godine urade završni izgled automobila. Septembra 2000. Koenigsegg se predstavio na Pariskom sajmu automobila.

Godinu dana kasnije primili su niz nagrada za dizajn, među kojima je i preswtižna nemačka nagrada Red Dot kao i nagrada za izuzetan švedski dizajn. Koenigsegg CC je takođe izglasan za automobil godine u švedskom magazinu Automobil.

Marta 2004. drugi izuzetan automobil dobio je svoju premijeru na sajmu automobila u Ženevi -  806 hp CCR.  Godinu dana kasnje CCR je postao najbrži automobil na svetu, uspevši da svrgne legendarni McLaren F1, zahvaljujući neverovatnom rekordu od 395 km/h (245 milja po satu). 

Poslednji model koji je Koenigsegg izbacio nosi ime Trevita i titulu najskupljeg automobila na svetu. Cena ovog automobila, koji u osnovi predstavlja posebnu ediciju modela CCXR, je 2,21 miliona dolara. Trevita ima 1018KS, a napravljena su samo 3 primerka. Ubrzanje od 0-200 km/h traje 8,75 sekundi, dok je najveća brzina 402 km/h.

Muški Magazin

Luxury Experience