BURJ AL ARAB SARADNJA SA GOLD&CO LONDON

U svim sobama ovog luksuznog hotela gosti će imati 24karatni zlatni iPad, kao i iMac...

Burj Al Arab, najluksuzniji hotel na svetu predstavio je neverovatne 24karatne zlatne iPadove za sve svoje goste. Ekskluzivno lansiranje čini da Burj Al Arab bude prvi hotel u svetu koji nudi softver za interaktivno potrošačko iskustvo na 24karatnim zlatnim iPadovima.

24karatni zlatni iPadovi, dizajnirani specijalno za ovaj luksuzni hotel sa ugraviranim logoom hotela na pozadini, biće ponuđeni svakom gostu nakon prijavljivanja. Gosti će imati mogućnost korišćenja ovog luksznog iPada kao virtualnu recepciju i na jedan dodir će moći da pristupe svim relevantnim informacijama o hotelu, kao i o uslugama koje hotel pruža, kao na primer detaljni opisi opcija u restoranu ovog luksuznog hotela, spa meni, kao i privatne večere, batler i usluge održavanja, između mnogo drugih opcija.

“Naši ekskluzivni Burj Al Arab 24karatni zlatni iPadovi epitomizuju Džumeira filozofiju koja vam govori da uvek budete drugačiji i dodatno poboljšate iskustvo gostiju tokom njihvog boravka”, rekao je Hajnrih Morio, generalni menadžer Burj Al Araba. “Takođe, skoro smo ubacili iMakove u sve naše apartmane kako bi našim gostima osigurali zaista moderno iskustvo boravka”.

“Gold&Co. London 24karatni zlatni iPad je ultimativni luksuzni aksesoar, stoga smo želeli da ga ukombinujemo sa Burj Al Arabom, najluksuznijim hotelom na svetu. Simetrija je očigledna, i zlatni iPad i hotel su zaista jedinstveni po pitanju ekstremnog kvailiteta i dizajna”, rekao je Amjad Ali, CEO Gold&Co. London.

Ovo nije prvi put da Burj Al Arab nudi jedinstvenu verziju iPada svojim gostima. U oktobru 2012. hotel je premijerno predstavio ekskluzivni 24karatni rose gold iPad kao deo njihove Pinking Burj Al Arab kampanje, koja je bila podrška mesecu borbe protiv raka dojke. Jedan 24karatni rose gold iPad kreirali su Gold&Co. London specijalno za ovaj povod i imao je ugraviranu pink vrpcu i logo hotela na sebi.

24karatni zlatni iPad koji je sada predstavljen biće dostupan u prodaji u neverovatnom Burj Al Arab butiku, pored drugih proizvoda vrhunske luksuzne tehnologije, kao što su zlatni iPad mini, zlatni iPhone 5 i zlatni BlackBerry Q10.

O hotelu

Burj Al Arab hotel vodi Jumeirah Group, globalna luksuzna kompanija i član Dubai Holdinga.

Burj Al Arab dizajniran je da podseća na jedro i visok je 321 metar. On je jedna od struktura koje su najviše fotografisane i već nekoliko puta izglasan je kao najluksuzniji hotel na svetu, sa pogodnostima prijavljivanja i odjavljivanja, recepcije na svakom spratu, privatnih batlera koji rade 24h i upotrebe hotelske Rolls-Royce flote i privatne plaže. 202 luksuzna apartmana ovog hotela kreću se u opsegu od 170 do 780 metara kvadratnih, sa tušem i đakuzijem u svakom apartmanu, a tu su i 6 restorana, konferencijske i banket sale.

O Gold&Co. London brendu

Neprikosnoveni luksuzni brend Gold&Co. London Ltd su proizvođači ekskluzivnih ograničenih izdanja od čvrstog zlata, kao i pozlaćenih proizvoda koji su dostupni širom sveta. Svi Gold&Co. London proizvodi su ograničeni na određen broj po godini, po regiji, i dolaze sa sertifikatom autentičnosti.

Gold&Co. London ima kancelarije u Velikoj Britaniji, Parizu, Dubaiu, Moskvi, Indiji i Hong Kongu.

Njihovi proizvodi dostupni su u Dubaiu u Collectors Palace Dubai tržnom centru.

Luxury Experience