Superautomobil koji osvaja sve fanove

Od 1958.godine, Ginetta brend impresionirao je svet brojnim sportskim automobilima, uzimajući motore iz masovne proizvodnje, instalirajući ih potom u pametna kompozitna tela..

Ovoga puta, britanski specijalisti su odlučili da naprave svoj superautomobil od nule, a predstavili su ga na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi. Nazvan Akula, po ruskoj reči za ajkulu, novi Ginetta superautomobil izgleda zaista impresivno, ali njegova specifikacija je barem deset puta interesantnija. Što se dizajna tiče, ovaj automobil u sebi spaja nekoliko elemenata Ginetta G55 modela sa G58 LMP1 prototipom, tako da ne možemo baš reći da je sasvim nov, ali ima toliko malih prilagođavanja i elemenata izrađenih po meri koji njegov aerodinamični profil dovode do savršenstva.

Duboki prednji nos pomaže ovom modelu da proizvede 376 kilograma sile potiska pri brzini od oko 160 kilometara na čas, dok masivno zadnje krilo i pun donji difuzer osiguravaju optimalni protok vazduha. Ginetta Akula model je veoma lagan takođe, pa teži samo 1.150 kilograma, zahvaljujući telu od karbona. Pritom, njegova težina je raspoređena sa 49 % na prednjoj osovini i 51 na zadnjem delu modela.

Najvažniji element ovog automobila skriven je ispod njegove haube, gde je smešten moćni 6.0 litarski V8 motor sa unutrašnjim sagorevanjem, spreman da proizvede 600 bhp i 700 Nm obrtnog momenta. Sva ta snaga usmerena je prema šestostepenom sekvencijalnom menjaču.

Ginetta Akula takođe dolazi sa karbonsko keramičkim kočnicama, izduvima sa strane i predivnim setom točkova koji su delo ovog brenda. Njegovo vešanje kreirano je sa trkama na umu, pa poseduje sisteme koji su pozajmljeni sa prethodnika.

Unutar kokpita nalazi se predivni karbonski volan, koji je takođe inspirisan LMP1 automobilom, dok ostatak vozačke kabine sadrži Alkantaru i različite detalje od karbona i aluminijuma. Uprkos činjenici da ovaj model deluje kao pravo trkačko vozilo, on dolazi sa brojnim tehnologijama za svakodnevnu upotrebu, kao što su parking senzori, ABS, automatski farovi, klima, zadnja kamera, kontrola trakcije i grejani prednji deo.

Novi GInetta superautomobil će biti proizveden u ograničenom izdanju od samo 30 primeraka, a proizvodnja će zvanično krenuti sledeće godine. Prema navodima, 22 modela su već prodata, tako da ako želite svoj morate biti brzi.


NAJČITANIJI TEKSTOVI IZ KATEGORIJE U pokretu