Počevši od prednjeg dela, BR20 dobio je uglađenije i manje farove koji se ne protežu preko branika i pronalaze svoje mesto na nešto nižoj poziciji u odnosu na GTC4Lusso. Dizajn rešetke hladnjaka takođe je dobio nove horizontalne elemente. Pogled iz profila pokazuje nam da se sada krov dramatično spušta prema zadnjem delu, dok karbonski detalji doprinose celokupno sportskom izgledu ovog modela. Lukovi zadnjih točkova dobili su aerokanale koji izgledaju kao moderna interpretacija Ferrari “Flying buttress” dizajna. Krovni panel je crne boje i vizuelno povezuje prednje i zadnje staklo. Ferrari BR20 dobio je set ekskluzivnih točkova od 20 inča, sa dijamantskim detaljima.
Zadnji deo ovog modela asocira nas na rane GT modele Ferrari brenda, dok takođe poseduje i neke stilske nagoveštaje relativno modernog 599 GTB. Za razliku od kvadratnih farova novijih Ferrari modela, BR20 dobio je klasično stilizovane, kružne varijante. Retro tema nastavljena je unutar vozačke kabine, koja je okarakterisana tamnobraon “Heritage Testa di Moro” kožom i detaljima od hrastovine. Ipak, ovde takođe možemo pronaći i karbonske inserte, koji se na neki magičan način ne suprotstavljaju generalnom dizajnu enterijera, već ga čine privlačnijim. Modularna zadnja sedišta takođe su zamenjena.
Ferrari BR20 je takođe baziran na GTC4Lusso T i dobio je isti 6.3 litarski V12 motor sa prednje strane koji razvija 680 konjskih snaga. Unikatni model dobio je pogon na sva četiri točka, pozajmljen sa donorskog modela, a od nula do sto kilometara na čas ubrzava za samo 3.4 sekunde. Kao što je to obično slučaj sa unikatima, Ferrari ne želi da otkrije cenu ovog modela, ali, ne bismo bili iznenađeni ukoliko bi ona dostigla cifru od nekoliko miliona dolara. Poređenja radi, možemo reći da GTC4Lusso ima početnu cenu od 400.000 dolara.