Vreme je da se pozdravimo sa Bugatti moćnim W16 motorom.
Prvi put predstavljen na modelu Veyron koji je definisao eru 2005. godine, W16 je postao srce svakog Bugatti automobila, poput modela Chiron, uključujući Super Sport od 1.600 konjskih snaga.
Sada se, međutim, poglavlje W16 Bugatti priče zatvara, sa roudsterom koji se zove Mistral. Automobil koji će biti prikazan na Nedelji automobila u Montereju u Kaliforniji, Mistral privodi kraju eru W16, pre nego što se novoformirani Bugatti Rimac prebaci na hibridne i na kraju potpuno električne pogone.
W16 Mistral ima istu snagu od 1.600 konjskih snaga kao Chiron Super Sport iz svog 16,4-litarskog motora sa četiri turbo punjača. Biće napravljeno samo 99 primeraka po ceni od 5 miliona evra, a svi su prodati pre nego što je Mistral uopšte objavljen.
„Za konačno pojavljivanje Bugatti legendarnog W16 motora, znali smo da moramo da napravimo roadster. Više od 40% svih Bugatti vozila ikada napravljenih je bilo sa otvorenim krovom, uspostavljajući dugu liniju ikona performansi koje su, do danas, poštovane širom sveta. U Chiron eri, do danas, nije bilo roadstera, tako da predstavljanje Bugatti W16 Mistral nastavlja ovo nasleđe, vođeno ogromnom potražnjom naših klijenata da iskuse moćne performanse našeg legendarnog motora. W16 Mistral otvara sledeće poglavlje u priči o Bugatti roadsteru, inspirisanom legendom dužom od jednog veka“, rekao je Mate Rimac, izvršni direktor Bugatti Rimac.
Mistral je dobio ime po vetru koji duva iz doline reke Rone, kroz gradove na Azurnoj obali u južnoj Francuskoj i na Mediteran. Bugatti W16 Mistral debituje u bojama inspirisanim Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid - crna sa primesama braon boje i suptilnim žutim akcentima. Ne samo da je to omaž kultnoj karoseriji, već i Etoreu Bugatiju, koji je izabrao crno-žutu kombinaciju za mnoge od svojih ličnih automobila, uključujući i svoj Type 41 Royale.