Bugatti lansira Chiron Pur Sport za prave ljubitelje vožnje

Ukoliko ste pomislili da Bugatti Chiron model ne može biti luđi, slavni francuski brend odlučio je da vam promeni mišljenje…

Oni su upravo sada predstavili novi Pur Sport model, vredan 3.6 miliona dolara, koji je proglašen za ultimativni vozački Chiron. Sa novom aerodinamičnom konfiguracijom, čvršćom postavkom suspenzije, osveženom transmisijom i gumama visokih performansi, ova zver ima nameru da osvoji sve krivine pri neverovatno velikim brzinama.

Aerodinamična unapređenja novog Chiron Pur Sport modela počinju od poprilično agresivnog prednjeg dela, koji je dobio široke usisnike vazduha u prednjem braniku i predimenzioniranom panelu u obliku potkovice na donjem delu. Tu je takođe i neverovatni prednji spliter zbog kog nam vozilo deluje šire, dok ujedno generiše više sile potiska nego ikada.

U zadnjem delu, ovim modelom dominira ogromno zadnje krilo, koje meri 1.90 metara, a koje generiše masivnu količinu sile potiska, sa neverovatnim difuzerom koji takođe doprinosi opčinjavajućem izgledu ovog modela, njegovoj agilnosti i aerodinamici.

Bugatti je takođe osmislio novi dizajn boje specijalno za Pur Sport, gde je donji deo vozila dobio izloženi karbon. Na stranama, automobil deluje sasvim uglađeno, jer se karbonski elementi predivno uklapaju sa nijansama puta.

Unutar vozačke kabine, Chiron Pur Sport dobio je pozamašne površine dekorisane Alkantarom. Kako bi se umanjila težina vozila, dinamički dezeni su laserski gravirani na panelima vrata, dajući im sirovi metalni izgled. Kontrole i detalji su finiširani crnom bojom, anodizovanim aluminijumom ili titanijumom, dok su volan i centralni plavi deo dobili dašak boje kontrastnim šavovima.

Što se guma tiče, Bugatti brend je blisko sarađivao sa kompanijom Michelin kako bi razvili ekskluzivne Bugatti Sport Cup 2 R gume, koje mere 285/30 E20 napred, odnosno 355/25 R21 pozadi, dok će novi ultra lagani Aero dizajn dočkova doprinti dostizanju ekstremnih brzina, lakše nego ikada.

Bugatti Chiron Pur Sport i dalje dobija svu svoju snagu od masivnog 8.0 litarskog W16 motora, koji izbacuje 1.500 konjskih snaga i 1.600 Nm obrtnog momenta. Ipak, ovaj hiperautomobil će od nula do sto kilometara na čas ubrzavati dve sekunde kraće u odnosu na standardni Chiron model, dok će svoju punu snagu dostići pri 350 kilometara na sat.