Postavljen na veliki komplet točkova od dvadeset i četiri inča, ovaj kupe spušten je za 25 mm niže od standardne varijante, donoseći daleko zlokobniji izgled, ali uprkos tome, ovaj Mercedes je ipak samo nešto suptilniji od fabričke varijante i deluje savršeno normalno na prvi pogled, radije nego da liči na nešto što je prisilno oterano na mračnu stranu autoindustrije.
Ono što je zaista zlokobno i ljutito na ovom modelu jeste njegov motor. Brabus je tjunirao V8 mašinu duplog turbo punjenja i utegao je kako bi stvarala 800 ks i 1.000 Nm obrtnog momenta. Specijalne turbine poseduju veće kompresorske jedinice, modifikovan sklop jezgra i ojačane aksijalne ležajeve koji menjaju fabričke turbine, dok je izduvni sistem od nerđajućeg čelika, sa aktivnom kontrolom ventila i titanijumskim - ili karbonskim izduvnim granama - prema želji kupaca- zadužen je za isporučivanje dubokog, brundajućeg zvuka.
Sve ove modifikacije u polju aerodinamike i snage, omogućuju SUV modelu od 2,3 tone ubrzanje do sto iz mesta za svega 3,4 sekunde i maksimalnu brzinu od 280 km/h. Kao što se može i očekivati, enterijer ovog modela takođe poseduje brojne modifikacije, čija su glavna zvezda opcije sedišta u najkvalitetnijoj koži ili alkantari.
Brabus nudi ovaj automobil kao kompletnu jedinicu ili segmentno u paketima opreme svim trenutnim vlasnicima GLE 63 S 4MATIC+ Coupe modela. Više informacija vezanih za ponudu moguće je naći na zvaničnom sajtu kompanije.
Muški Magazin