Automobili namenjeni Gen Z: Mercedes-Benz integriše TikTok u svoje nove modele

Mercedes-Benz lansira novu liniju automobila, koja će imati pristup društvenim mrežama poput TikTok-a, kao i raznim igrama.

Mercedes-Benz prednjači i priprema novi model automobila koji je, čini se, usklađen sa najvažnijim potrebama Gen Z. Tako je u svoju kontrolnu tablu integrisao TikTok aplikaciju, selfi kameru i još nekoliko ekrana, koji obećavaju da će oživeti i olakšati putovanje određenim vozilom. Inovativni dodaci mogli bi signalizovati budućnost automobilskog dizajna.

Čini se da je TikTok, sa više od milijardu aktivnih korisnika svakog meseca, omiljena društvena mreža nove generacije, što je navelo mnoge kompanije i brendove da fokusiraju svoje komunikacijske i reklamne kampanje na ovu aplikaciju. Sada vidimo da je automobilska industrija takođe ciljala ovu generaciju i svoje interese da poveća svoju prodaju.  

Pored toga, vredi napomenuti da na TikToku postoji mnogo sadržaja sa ljudima u automobilima koji pričaju smešne priče, incidente koje su doživeli ili čak ponavljaju plesne pokrete. Šta god da je tema video snimka, nema sumnje da je automobil postao često mesto za kreiranje sadržaja na TikTok-u, a Mercedes-Benz je to iskoristio tako što je ugradio kameru sa prednje strane u kontrolne table svojih novih modela, što će biti savršeno za video snimanje u automobilu.

Sve ove inovacije su deo nove ponude Mercedes-Benz E-klase automobila, koja je nedavno najavljena tokom događaja Strategy Update: Mercedes-Benz Operating System, gde je takođe potvrđeno da će ova tehnologija biti dostupna pred kraj ove godine. Istovremeno, postalo je poznato da će nova vozila nemačkog brenda, pored TikToka i selfi kamere, imati MBUX Hyperscreen infotainment sistem koji će sa svakim putovanjem naučiti da se prilagođava željama vozača u pogledu muzike, rute i radio stanice.

Međutim, u svemu ovome ne treba zaboraviti da je reč o automobilima i da ometanje i ekrani mogu predstavljati značajan rizik za vozače. S tim u vezi, Mercedes-Benz neće dozvoliti pristup društvenim mrežama dok je vozilo u pokretu.

Luxury Experience