Prve brendirane Ritz-Carlton rezidencije otvorene su u Istanbulu

Jedan od najvećih igrača u oblasti luksuznog gostoprimstva, Ritz-Carlton, zvanično otvara vrata svojih prvih ekskluzivnih rezidencija u Evropi.

Ritz-Carlton ima 60 namenskih stambenih objekata širom sveta u Severnoj Americi i širom Bliskog istoka, a sada će brend luksuznih hotela u vlasništvu kompanije Marriott zvanično otvoriti svoja vrata u Evropi sa svojim prvim evropskim rezidencijama: Ritz-Carlton Residences Istanbul. Ovo je druga Ritz-Carlton rezidencija u Turskoj (prva je u Bodrumu), ali tehnički prva u Evropi jer je zapadno od Bosfora Evropa.

U Istanbulu u Turskoj već se nalazi hotel Ritz-Carlton, a nova rezidencijalna kula pružiće vernim gostima priliku da trajno odmaraju u gradu, poznatom po svojim kitnjastim džamijama uključujući Aja Sofiju, vizantijskim i osmanskim palatama i Velikom bazaru, jednoj od najstarijih pokrivenih pijaca iz 15. veka.

Kao i svi projekti brendiranih hotela Ritz-Carlton, rezidencije u Istanbulu će imati arhitekturu i enterijere inspirisane gradom, a biće otvorene u istanbulskom stambenom naselju Nišantaši. Luksuznu zgradu je izgradila kompanija Dogan Tekeli-Sami Sisa Architects 1970-ih, a kupila ju je građevinska kompanija BLG Capital u junu 2014. godine sa ciljem potpunog preuređivanja. Kompanija je angažovala arhitektu Tanju Ozelginu iz TO Design studija da dizajnira luksuzne rezidencije, kancelarije i maloprodajne prostore unutar zgrade.

Zgrada će sadržati 121 rezidenciju koje uključuju duplekse i penthause sa pogledom na grad. Enterijeri su kreacija kompanije Geo_ID Mahmuta Anlara, koja je kreirala senzualnu paletu boja sa tamnim završnim obradama, poput kuhinjskog ostrva od crnog mermera i pozadinske površine i crnih akcenata. Tu su i vrhunski uređaji, visoki plafoni, kupatila nalik spa centru i visokotehnološke karakteristike za lakši život. Prostrane rezidencije su ispunjene svetlošću bilo od kliznih staklenih vrata od poda do plafona koja vode na terasu ili velikih prozora.

„Luksuzno tržište Istanbula brzo raste, posebno usred globalne potražnje za putovanjima i jedinstvenim iskustvima“, kaže Sinan Temo, izvršni direktor kompanije Bilgili Holding. „Povećala se i potražnja za luksuznim nekretninama i brendiranim rezidencijama. Pozicioniran na jednoj od raskrsnica sveta, Istanbul nudi kulturu i istoriju za razliku od bilo koje druge, zbog čega ga vidimo kao savršeno mesto za regionalni debi brenda Ritz-Carlton. Postoji značajna potražnja kupaca širom Evrope, a posebno u Istanbulu. Kupci nekretnina sve više zauzimaju globalni pogled na investicije i način života, koji i dalje dobro služi istanbulskom tržištu. Osim što je jednostavno odlično mesto za život, on takođe nudi kupcima blizinu Evrope, Bliskog istoka, severne Afrike i Azije za posao, porodicu i zabavu.”

Rezidencijalni sadržaji su konkurentni Ritz-Carlton hotelu i uključuju fitnes centar otvoren 24 sata dnevno i opciju za privatne treninge i časove joge, zatvoreni bazen i wellness centar sa turskim kupatilima i podmlađujućim spa tretmanima ukorenjenim u turskoj kulturi, privatnu bioskopsku salu sa bibliotekom i dečje igralište u punoj veličini. Stanarima je takođe na raspologanju recepcija 24/7 i usluge konsijerža, uključujući rezervacije avionskih i privatnih aviona, kupovinu namirnica, pranje veša/hemijsko čišćenje, usluge ličnog kuvara.

Luxury Experience