ORA ITO - Lažni publicitet za prave luksuzne marke

Kada je imao 20 godina, Ora Ito je bačen u svetski centar pažnje, napravivši lažni publicitet oko lažnih proizvoda, koje je dizajnirao za prave luksuzne marke...

Trenutno najpoznatiji francuski dizajner, ponat je po izvanrednim saradnjama sa velikim luksuznim brendovima, poput nove flaše za Heineken, ORA-GAMI kolekcije nameštaja sa Steiner, specijalne serije grafitne kolekcije Gorenje, dizajn Sagem telefona, Toyotin Show room na Šamzelizeu, u Parizu i dr.

Sa svojih 20 godina, došao je na interesantnu ideju, da kreira proizvode za poznate brendove bez njihove dozvole. Gotovo istog trenutka, počela je velika potražnja za ovim nepostojećim proizvodima – bez stvaranja ijednog predmeta, u momentu je postao ikona dizajna. Ubrzo nakon toga počeo je da dizajnira prave predmete za iste kopmanije, a porastao je broj saradnji i sa ostalim uspešnim brendovima.

Danas, sa 33 godine, Ora-Ito je priznat u celom svetu i kao vizionar i kao brend transverzalnog dizajna. On inovativno dotiče svaki proizvod, ostavljajući po strani postojeće propise. I bilo da su dizajnirane za njegov brend, zajednički brendirano partnerstvo ili neki potpuno drugi brend, kreacije su označene sa njegovim konceptom: 'jednostavnost' - umeće da se pojednostavi kompleksan predmet.

Luxury Experience