Mercedes i Moncler su upravo predstavili G-Wagen koji nosi perjanu jaknu

Mercedes-Benz i Moncler su kreirali zimski G-Wagen koji bukvalno nosi... perjanu jaknu.

Mercedes-Benz i Moncler su odlučili da zimu provedu zajedno u G-Klasi. Nemački proizvođač automobila i francuska modna kuća predstavili su specijalno izdanje legendarnog 4×4 na Londonskoj nedelji mode u ponedeljak, 20. februara.

Jedinstveni terenski automobil, nazvan Project Mondo G, očigledno je tačka susreta dva sveta: sveta luksuznih terenskih vozila i modernih zimskih jakni. Rezultat saradnje dva brenda je debitovao tokom Moncler revije pod nazivom „The Art of Genius“ i više je umetničko delo nego funkcionalno vozilo. Kako saznajemo, brendovi su više od godinu dana radili na ovom projektu, kako bi se pobrinuli da krajnji rezultat savršeno kombinuje principe dizajna obe strane. 

Dobijeni 4×4 je u osnovi G-Wagen sa uklonjivim gornjim delom i točkovima od prošivene tkanine, što je potpis Moncler brenda. To je u suštini verzija SUV-a sa troja vrata – koju Mercedes, nažalost, ne prodaje.

Njegovo telo je oko 45 cm kraće od standardnog G-Wagena, ali zahvaljujući investicionim intervencijama brenda Moncler, njegove impresivne dimenzije su: dužina 4,6 m, visina 2,8 m, širina 3,4 m (sa točkovima) i težina 2,5 tone.

Naravno, kladimo se da nema malo onih kojima bi smetalo da su ovo stvarne dimenzije SUV-a.

„Saradnja sa brendom Moncler inspirisala nas je da stvorimo zaista ikoničnu skulpturu na točkovima, veoma smelu dizajnersku izjavu: naš projekat Mondo G“, rekao je Gorden Vagener, kreativni direktor Mercedes-Benza. „Zasnovano na našoj filozofiji dizajna Sensual Purity, ovo umetničko delo kombinuje veoma kontrastne forme i površine: sjajne materijale svemirskih letelica sa izgledom patine, snažnu geometriju G-Klase sa organskim oblicima Moncler jakni“, dodao je on.

Ovo nije prva saradnja kompanije Mercedes sa svetom mode. Brend je sarađivao sa pokojnim kreativnim direktorom brenda Louis Vuitton, Virdžilom Abloom za jedinstveni Coupé Project Maybach. Automobil je debitovao na sajmu Art Basel u Majamiju, samo nekoliko dana nakon tragične smrti dizajnera.

Luxury Experience