Jedinstveni i simpatični Ducati Cucciolo

Ovih dana, Ducati brend poistovećujemo sa supermotorima koji imaju 200 konjskih snaga i više…

Ipak, u godinama posle Drugog svetskog rata, Ducati brend bio je poznat po proizvodnji malenog motora nazvanog Cucciolo. U prevodu sa italijanskog, Cucciolo znači pas ili kuca, a motor je to ime dobio zbog interesantnog zvuka njegovog maleckog auspuha.

Do 1952.godine, neverovatnih 200.000 Cucciolo motora napustilo je vrata njihove fabrike, ali samo nekoliko modela postoji i dan danas. Izvan Evrope, teško da ćete ugledati bilo kog od njih. Baš iz tog razloga nas raduje predstavljanje ovog motora od 49 cc, a on je nastao kao delo Tonija Prusta iz Analog Motorcycles kompanije.

“Originalna dizajnerska estetika bila je u skladu sa našim “EL Matador” Triumph Bonneville”, kaže Prust. “Vintage izgled postignut je prirodnim metalima i patinom. Vlasnik nam je predstavio nacrt rezervoara od kartona, koji smo mi potom napravili od nerđajućeg čelika. Ispravili smo neke sitnice na njemu, ali on nikako ne bi izgledao dobro kao ogoljeni metal. Zato smo ga ofarbali Kingfisher plavom, Ducati bojom iz perioda šezdesetih i tako odali počast njihovom nasleđu, što se savršeno uklopilo sa našim metalnim, mesinganim i kožnim elementima”.

Kada je izgled bio definitivno završen, bilo je vreme za rad na pogonu ovog motora. Toni je obradio distančnike za osovinu i modifikovao pokretač kako bi se motor uklopio u okvir, da bi potom kreirao rezervoar i ukrasne kožne trake koje se nalaze na vrhu.

Cucciolo je potom dekorisan mesingom, aluminijumom i nerđajućim čelikom. Free Form Design su uz pomoć CNC tehnike kreirali set mesinganih pedala, a Toni je sam napravio sve kablove, kako bi bio siguran da odgovaraju. Dejn Uteh iz Please Be Seated radio je na svim kožnim detaljima. Nakon što je rezervoar bio peskiran i brušen, Džejson iz Artistimo Custom Design ga je obradio završnim slojem i naslikao verziju originalnog Cucciolo logoa, u skladu sa plavo-zlatnim štraftama. 

Luxury Experience