Harrods otvara pop-up butik polovne robe

Uraditi ono što nije već viđeno jeste sama suština mode…

Personifikacija ove izjave do tančina opisuje Harrods brend, koji je u potpunosti spreman da nam predstavi svoju pop-up prodavnicu u Londonu, kreiranu u humanitarne svrhe. Ovaj britanski luksuzni brend lansiraće svoje pop-up butik u saradnji sa NSPCC i Cadogan Estates, a obećava nam izobilje luksuznih dizajnerskih predmeta, koji su polovni i donirani sa dobrim ciljem.

Nazvan Fashion Re-told, ovaj pop-up butik nalaziće se u Sloane ulici i radiće mesec dana. Komadi koji su dostupni za kupovinu sadrže dizajnerske i high-end komade koje su donirali Harrods kupci, zaposleni, ali i luksuzni brendovi poput Mulberry, Loewe, Paul Smith i Rachel Riley.

Svaki komad je pažljivo hemijski očišćen kako bi mogao odmah da se koristi, a kako saznajemo, cene idu od 35 do 200 funti. Predmeti koji su odmah privukli najviše pažnje su Alaïa haljina koju je donirala Helen Dejvid, glavni trgovac Harrods brenda i veoma interesantna Loewe tašnica za sitninu u obliku slona.

Ovaj ekskluzivni butik dizajniran je u roze tonovima, a kako kažu iz brenda, vredan je posete, ako ništa drugo onda zbog fotografisanja za društvene mreže. Kako kaže Aleks Greko Vels, šef vizuelnog sektora Harrods brenda: “Bavimo se tako problematičnom temom, pa smo poželeli da na neki način ljudima izmamimo osmeh na lice. Kada smo osmišljali temu, ova se odmah pokazala kao najbolja”.

Sva zarada od prodaje biće u potpunosti usmerena NSPCC organizaciji, koja za cilj ima sprečavanje zlostavljanja dece u Ujedinjenom Kraljevstvu.

 

Luxury Experience