VG GINKO I CLASSIC KOLEKCIJA

VG brend sebe je predstavio na nacionalnim i internacionalnim tržištima kao rezultat kontinuiranog interesa za inovaciju i prefinjenim detaljima…

Zahvaljujući ovim kvalitetima, kompanija je postala istinski lider u sektoru dizajna enterijera, koja sada ima prestižna internacionalna partnerstva i prodajna mesta, u Italiji i van nje. VG optimizuje upotrebu svoje široke, efikasne prodajne mreže koja ukljućuje agente u Italiji i iz najbitnijih svetskih tržišta. Danas, VG brend je poznat širom sveta, a takođe i veoma cenjen. Dodatno, kompanija ima svoj logistički prostor koji se prostire na preko 20.000 kvadratnih metara, koji uključuje proizvodnju, kontrolu kvaliteta, otpremljivanje i kancelarije. Takođe, imaju i showroom koji zauzima 1000 metara kvadratnih. Konstantno se razvijaju, evoluiraju, i ovaj stalno novi prostor dozvoljava posetiocima da pogledaju šta je filozofija i duh ove kompanije, dok razlgedaju njihove nove kolekcije.

VG sa zadovoljstvo nudi pregled njihovih novih kolekcija koje će predstaviti u Maison & Objet, u Parizu, tokom septembra ove godine. To su dva kompleta elegantnog posluđa, GINKO i CLASSIC kolekcije koje su kreirane sa ciljem da ukrase najprestižnije internacionalne stolove sa stilom i elegancijom. I jednu i drugu kolekciju dizajnirali su Vinćenzo Antonučio i Marilena Kalbini, poznati VG dizajnerski duo.

Luxury Experience