Danas, Pininfarina brend otišao je dalje od sveta automobilskog dizajna, predstavljajući nagrađivane vizije arhitekture poput Cyrela rezidencijalnih tornjeva u Sao Paolu, koji su odneli International Archtiecture Award nagradu 2019.godine. Ovog leta, kompanija je dodatno proširila svoje poslovanje, lansirajući Mirragio, kolekciju kreiranu u saradnji sa brendom Cora, najvećim italijanskim distributerom drvenih proizvoda. Nova kolekcija podova za cilj ima neprimetno spajanje eksterijera i enterijera, zamagljujući granice svojim geometrijskim dezenima, igrajući ulogu optičke iluzije zarad ujedinjenja oba prostora.
“Poput miraža, kolekcija je inspirisana prirodnim ornamentima koji se mogu videti drugačije – poput vodene površine sa svetlucavim linijama parketa ili poput toplog i nežnog peska, sa dezenima koje stvara vetar”, objašnjava Aleksandra Krivolapova, vođa arhitekture i dizajna enterijera Pininfarina brenda. “Takav dizajn inspirisan prirodom stvara opuštenu senzaciju, koja za cilj ima smanjenje stresa imitrajući osećaj boravka u prirodi”. U ponudi su praktično neograničene kombinacije drveta i keramike, koje Pininfarina brendu omogućavaju naglašavanje biofilne prirode njihove kolekcije.
“U svetu koji se drastično menja oko nas, naša domaća okruženja dobila su novu centralnu ulogu hibridnih prostora u kojima živimo, radimo i odmaramo se”, kaže Samuele Sordi, glavni arhitekta Pininfarina brenda. “Prošla godina promenila je naše promene kada se radi o životu izvan naših domova i navela nas je da ponovo počnemo da razmišljamo o kontaktu sa prirodom, vešto izbegavajući bilo koje barijere”, dodaje on.