Spoj tradicije i karaktera u novoj kolekciji CEDIT

Italijanski brend keramike, CEDIT – Ceramiche d’Italia, deo je moderne italijanske renesanse dizajna…

Osnovani 1947.godine, ovaj brend inicijalno se fokusirao na primenu najnaprednijih tehnologija u proizvodnji keramičkih pločica belog tela sa glazurom visokog kvaliteta, koja će biti otporna na sve, a posebno na pucanje. Veoma brzo, ovaj brend se udružio sa velikim svetskim dizajnerima, pa je tako kombinacija tehnološke inovacije i dizajnerskih saradnja postala deo njihove filozofije koje se i dan danas pridržavaju.

Pre tri godine, ovaj brend je re-lansiran kao deo kompanije Florim Ceramiche i nastavio je je da istražuje načine na koje može uneti svoj legat u budućnost. Kao deo tog istraživanja, CEDIT je skoro lansirao Cromatica kolekciju, koja je kreirana u saradnji sa Studio Formafantasma. Kao što samo ime kolekcije kaže, ona je fokusirana na boju.

Formafantasma tima je prvo razmišljao o načinu na koji je moderna proizvodnja keramike dozvolila sve većim formatima pločica da dobiju sve snažnije boje. Proces mehanizacije koji se koristi za njihovo kreiranje eliminisao je sve mane, ali prema mišljenju Formafantasma, nedostajao im je karakter.

Tačnije, varijacije u boji. U prošlosti, keramičke pločice su, onda kada su stavljene jedna do druge imale neke razlike u tonovima, što bi prostoru podarilo dubinu. U Cromatica kolekciji, Formafantasma brend se poigrao idejom vraćanja te varijacije u tonu svojim linijama savremenih kreacija.

Kolekcija se sastoji od šest boja sa dva površinska finiša i velikog broja dimenzija. Oni su koristili tehnološki napredne metode po kojima je CEDIT brend poznat, kako bi svakoj pločici dali novu nijansu i varijaciju boje. Svaki komad je potom sečen u manje dimenzije ili ostavljen u originalnu, tako da se dizajneri lako mogu poigravati sa varijacijama u nijansama u jednom koloritu ili kombinovati pun spektar boja.

Tokom razvijanja asortimana boja, Formafantasma brend bio je inspirisan CEDIT arhivama i bazirao je svoju novu paletu na onoj koju je za CEDIT kreirao Etore Sotsas tokom devedesetih.

 

Luxury Experience