Rosenthal Meets Versace: Stil serviran sa zlatnom kašikom

Modna kuća Versace i nemačka porcelanska komapnija Rosenthal, dva giganta luksuza i dizajna, ponovo udružuju snage i predstavljaju čarobnu kolekciju dečjeg posuđa – Rosenthal Meets Versace Kids.

Ova ekskluzivna linija unosi duh haute couture estetike u svakodnevne rituale najmlađih, pretvarajući obroke u pravu umetnost.

Prepoznatljive Versace motive – glamurozne barokne ornamente i legendarnu Meduzinu glavu – sada krase elegantni dečji servisi u raskošnim varijantama: nežna Barocco Rose i sofisticirana Barocco Blue, dok se set Medusa Gala nudi u klasičnoj paleti ružičaste i plave, kao i u bezvremenskoj kombinaciji bele i zlatne. Svaki motiv odiše elegancijom i snažnim vizuelnim identitetom modne kuće, brižljivo prenetim na najfiniji porcelan.

Osnovni doručak-set sadrži tri pažljivo dizajnirana komada – činiju, tanjir i šolju, idealne za nežne dečje ruke. Prošireni servis broji sedam delova, uključujući i pribor za jelo – nož, viljušku, veliku i malu kašiku, upotpunjujući tako mali, ali raskošan gastronomski svet dece sa stilom.

Za istinske male estete, tu je i Barocco Gold – vrhunski set pribora izrađen od nerđajućeg čelika sa luksuznim zlatnim PVD premazom, ukrašen delikatno laserom graviranim baroknim motivima. Pribor koji ne samo da očarava izgledom, već i donosi dodir raskoši u svaki zalogaj.

Kao dodatak kolekciji, predstavljena su i dva prefinjena dečija rama za fotografije, izrađene od srebra u bilaminat tehnici, sa suptilno utisnutim Versace logotipom na donjoj ivici. Dostupni su u formatima 9x13 cm i 13x18 cm, savršene za čuvanje dragocenih uspomena uz dašak italijanskog glamura.

Rosenthal: Više od porcelana – to je filozofija života

Osnovan davne 1879. godine, Rosenthal je kroz više od jednog veka postao sinonim za dizajnersku izvrsnost, prefinjeni ukus i svakodnevni luksuz. Ova porodična priča, koju su započeli Filip Rozenal stariji i mlađi, pretvorila se u jednu od najuglednijih internacionalnih porcelanskih kuća, čiji proizvodi krase domove, hotele i restorane širom sveta – čak 800 prestižnih lokacija u međunarodnoj ugostiteljskoj sceni.

Strast prema umetnosti, saradnja sa vrhunskim umetnicima i modnim kućama, kao i beskompromisan kvalitet, učinili su Rosenthal liderom u svetu luksuznog posuđa. Brendovi Rosenthal, Hutschenreuther i Thomas, kao i prestižne saradnje poput Rosenthal Meets Versace i Swarovski x Rosenthal, postali su neizostavni deo savremenog luksuza.

Pored elegancije i nasleđa, Rosenthal danas predvodi i u održivom razvoju – 2022. godine osnovana je posebna jedinica za korporativnu održivost, posvećena ekološkom menadžmentu, energetskoj efikasnosti i društvenoj odgovornosti.

Od jula 2009. godine, Rosenthal je deo italijanske Arcturus grupe, čime se simbolično zatvara krug između nemačke preciznosti i italijanske strasti za lepotom.

Rosenthal Meets Versace nije samo kolekcija posuđa – to je luksuzni manifest življenja, mesto gde se moda, umetnost i svakodnevica susreću u tanjiru, činiji ili srebrnom ramu. Jer čak i doručak može da bude haute couture iskustvo – naročito kada ga serviraju Versace i Rosenthal.

Luxury Experience