Rolls Royce Faberge jaje - omaž neprikosnovenom luksuzu

Rolls Royce Motor Cars brend, udružio se sa kompanijom Faberge, kako bi zajedno kreirali savremenu verziju Faberge jaja, koje predstavlja nasleđe obe ove kompanije…

Imperijalno inspirisano “Spirit of Ecstasy” Faberge jaje predstavljeno je u utorak, u Rolls Royce sedištu u zapadnom Saseksu u Engleskoj. Ovo remek delo, drugo je po redu Faberge jaje koje se smatra Imperijalnom klasom od 1917.godine.

To zapravo znači da je ovo jaje stilizovano na isti način kao i originalnih 50 Faberge jaja, kreiranih za Carsku Rusiju u periodu između 1885. i 1917.godine, od strane Petra Karla Faberžea, osnivača slavne ruske kuće luksuza. “Spirit of Ecstasy jaje rođeno je iz intrigantne želje za pomeranjem granica personalizacije, za jednog od naših najboljih patrona”, kaže Torsten Muler Otvos, CEO Rolls Royce brenda.

Ideja za ovo jaje delo je Rolls Royce dizajnera, Stefana Monroa i Aleks Inesa, a kreirano je od strane vodećeg dizajnera Faberge kompanije, Lise Talgren, dok ga je majstor Fabergea, Pol Džons, oživeo. Na njemu je rađeno dve godine, a čak sedam majstora je učestvovalo u tom procesu.

Jaje je visoko 15,75 centimetara i teško oko 400 grama. Faberge opisuje dizajn jajeta i mehanizam koji ga otvara, kao veoma kompleksni, osmišljen uz pomoć kompjuterskog dizajna i animacije, razvijen mikro-inženjeringom. Roze zlatne ruke ovog jajeta dekorisane su sa 10 karata dijamanta i više od 390 karata ametista, a otvaraju se poput latica cveta, zahvaljujući kompleksnom mehanizmu.

Kada je otvoreno, ovo jaje nam otkriva čuveni dekor hauba Rolls Royce brenda, Spirit of Ecstasy, kreiran od ledenog kristala. Jaje je oslonjeno na bazu koja je ručno gravirana, dekorisana ljubičastim guilloche emajlom i napravljena od 18-karatnog zlata.

Šon Gilbertson, CEO Faberge kompanije, rekao je: “Kreacija ovog jajeta, predstavlja susret dva majstora neprikosnovenog kvaltieta i dizajna, odnosno istovremenu prezentaciju dva globalno prepoznatljiva simbola”.

 

Luxury Experience