Diptyque lansira svoju debitantsku kolekciju tapeta

Francuska kuća Diptyque, poznata po luksuznim svećama, lansira prvu kolekciju tapeta!

Sa svojim Art Deco natpisima, prepoznatljivim dizajnom i neodoljivim mirisom Diptyque sveće se nalaze u domovima najpoznatijih zvezda. Viktorija Bekam je ispunila svoju vodeću prodavnicu Figuier Vert svećama, Bijonse pali svoju sveću od vanile kada je neraspoložena, a vojvotkinja od Saseksa je izabrala parfem brenda za svoje venčanje.

Sada je francuski parfimer spreman da se preseli u enterijere, lansiranjem svoje kolekcije tapeta.

Ovo nije prvi put da brend „upada“ u svet kućnog dekora. Kada su Diptyque prvi put lansirali 1961. prijatelji Desmond Noks Lit, Kristijan Gotro i Iv Kuslon, to je bio prostor za izlaganje njihovih dizajna tkanina, kao i blaga otkrivenih na njihovim putovanjima. Godine 1963. rođene su prve tri sveće - Tea, Hawthorn i Cinammon - sa preko 50 sledećih sveća u narednih pola veka. Pet godina kasnije, 1968. godine, rođena je prva toaletna voda L'Eau.

Nove tapete će biti inspirisane bogatom arhivom, a posebno ranim dizajnima presvlaka. Ikonični logo sveće Diptyque, koji je originalno dizajnirao Desmond Noks Lit, sam je inspirisan štitovima pretorijanske garde starog Rima. U međuvremenu, jednobojni Art Deco dizajn je napravio Kristijan Gotro ja takođe je čuveno korišćen za pokrivanje sofa u francuskoj Palais de l'Elisee.

Tu je i trio živopisnih, šarenih radova inspirisanih prirodom - a posebno putopisni časopisi iz arhiva Noks Lita - pod nazivom Landscape, Les Lilas i Jardins, koji deluju kao panoramski dizajn namenjen da pokrije veće delove zida.

Ostali dizajni u kolekciji uključuju Mosaic, seriju pointilis tačaka u stilu trompe l'oeil, kao i Odalisque, koja dočarava slike pahuljastih oblaka.

Arhivski dizajni su transformisani u tapete uz pomoć Sesel Figet, koja je koristila ekološki prihvatljiv metod koristeći tehniku digitalne štampe na netkanom papiru, a ne na tkanini.

Luxury Experience