Claridge's otkriva svoju novogodišnju jelku koju je dizajnirao Jimmy Choo

Luksuzni brend cipela stoji iza ovogodišnjeg fantastičnog dizajna jelke za kultni hotel!

Od svih novogodišnjih jelki koje će se pojaviti u Londonu tokom praznične sezone, iteracija Claridge's jelke je nesumnjivo najiščekivanija. Veličanstveni dizajn već 13 godina kreiraju poznati modni dizajneri, a velika imena kao što su Kim Džons, Karl Lagerfeld i Diane von Furstenberg su preuzeli uzde u poslednjoj deceniji.

Za 2022.godinu, Sandra Čoi, kreativna direktorka brenda Jimmy Choo, napravila je kultnu jelku za legendarni hotel. Pod nazivom „Dijamant“, to je skulpturalno remek-delo visoko preko pet metara, za čiju je izradu bilo potrebno više od 350 sati.

Napravljena od 69 sjajnih, reflektujućih ogledala, 60 metara svetlucavih svetala i 250 pojedinačnih aluminijumskih panela (naravno, sa blistavom mašnom), ovo je jedna od najambicioznijih jelki hotela do sada.

Osmišljena u partnerstvu sa scenografom Sajmonom Kostinom, jelka je dizajnirana da omogući gostima da uđu unutar nje, da u potpunosti cene svetlucavi prostor, pretvarajući predvorje u potpuno impresivno iskustvo.

„Uvek sam govorila da bih volela da znam kako je ući u dijamant, a sada to mogu“, kaže Sandra Čoi, kreativna direktorka Jimmy Choo brenda. „Dragulj je ponovljena metafora koju sam koristila da opišem Jimmy Choo, ne samo zato što se koristi u našim dizajnima, već i zbog višestruke prirode kolekcija koje stvaramo, kao i zbog refleksije i svetlosti koju želimo da donesemo.“

„Claridge’s je londonska ikona, savršen spoj glamura i dekadencije. Postoji magična energija dok ulazite na vrata, od topline osoblja do diskretnog „zujanja“ gostiju u predvorju. Claridge's je londonski dragulj, višestruk je, poput dijamanta koji je inspirisao našu jelku.“

Claridge's novogodišnja jelka biće dostupna za posetu od sada do prve nedelje januara 2023.

Luxury Experience