Cartier ulepšava naše domove svojom dekorativnom kolekcijom

Prosidbe, venčanja, godišnjice i rođendani, samo su neke od posebnih prilika koje većinu ljudi asociraju na kupovinu u radnjama brenda Cartier...

Međutim, zaveštanje pariskog juvelira predstavljalo je lansiranje nove kolekcije zadužene za unošenje njegovog prepoznatljivog stila u naše svakodnevnice. Nazvana The Art of Living, poslednja linija čuvenog proizvođača podeljena je u četiri sekcije, dekorativnu, pisaću, dečiju i igre. U njima skoro svako može pronaći nešto za sebe i gotovo bilo koju prostoriju u domaćinstvu, bilo da se radi o dekorativnim ili funkcionalnim implementima, od kojih svi donose pozlaćene detalje.

Kada je reč o dekorativnom delu kolekcije, Cartier se oslanja na svoje najprepoznatljivije elemente, svoj panter logo i duboku crvenu nijansu. Porcelanske činije, onakve u kojima svakodnevno odlažemo ključeve, poseduju tople pozlaćene detalje oko svojih obima i baze, dok se panter u istom maniru šeta čitavim pejzažom.

Pisaći elementi preuzimaju podjednako živopisan pristup koricama prekrivenim karikaturama uniformisanih asistenata francuskog brenda, zajedno sa logoima i bedževima, dok veći deo papira ima motiv vrpce. Pored ovih predivnih notesa, u kolekciji su se sasvim prirodno, pronašle i hemijske olovke, zadužene za nastavljanje čitavog njenog konceptualnog voza.

U dečijem odeljenju, stvari su neverovatno razigrane, posebno ukoliko uzmemo u obzir materijale od kojih je svaki predmet nastao. Bilo da se radi o posudi za jaje, zvečci ili dečijoj čaši, svaki od njih kreiran je srebrom i akcentovan životinjskim motivima, čije su oči dizajnirane u obliku prepoznatljivog slova C, logoa kompanije. Na kraju, veče igara nikada neće biti isto i dobiće sasvim nove dimenzije zahvaljujući predivnoj drvenoj kutiji, koja će besprekorno akcentovati vas stočić za kafu.

Iako je ovakva vrsta ekspanzije životnog stila na oko potpuno prirodna za brend koji tvrdoglavo čuva uspostavljeno zaveštanje gospodina Kartijea, njegov unuk specijalizovao je i brendirao S slovo, namenivši ga srebnom odeljenju, specijalizovanom za kreiranje malih poklona i predmeta kao što su upaljači, u najluksuznijem mogućem maniru i svim njegovim varijacijama. Kako je jednom na konferenciji za novinare osnivač brenda izjavio, Cartier se neće ograničavati samo na nakit i drago kamenje, jer je podjednako sposoban da popuni ženske tašne pudrijerama, ogledalcima, malim češljevima, pa čak i biznis karticama.