Burberry transformiše ostrvo Čedžu u Južnoj Koreji instalacijom od ogledala

Ostrvo Čedžu u Južnoj Koreji je prava atrakcija, gde su mir i tišina na prvom mestu.

U pitanju je jedna od svetskih destinacija koja mora pronaći svoje mesto na vašoj listi želja, koja je poslednjih godina doživela veliki procvat, a njen turizam se sve više razvija. Sa veličanstvenom prirodnom lepotom, ovaj lokalitet se ističe na mapi Južne Koreje, ali i čitavog sveta. 

Kuća Burberry odlučila je da napravi novu instalaciju koja je skoro isključivo kreirana od ogledala, dajući osećaj kakav će biti dizajn budućnosti zahvaljujući svom futurističkom izgledu.

"Zamišljeni pejzaži" oduševili su verne ljubitelje mode i dizajna!

Britanski modni brend je bio inspirisan i stvorio ogromnu zgradu koja liči na hram i zove se "Zamišljeni pejzaži". Nalazi se upravo u "srcu" ovog ostrvskog raja u Južnoj Koreji. Sa svojom reflektujućom fasadom, futuristička struktura ovog istinskog arhitektonskog remek-dela kao da se stapa sa prirodnim okruženjem, odražavajući i svetlost i nebo i zelenilo koje dominira oko njega.

„Zamišljeni pejzaži” su izgrađeni u podnožju planine Hala, pa gosti mogu da uživaju u pogledu na celu Južnu obalu, koja se sastoji uglavnom od gustog rastinja.

Klađenjem na snagu prirode, ljubav i poštovanje prema njoj i dobrima koje ona može ponuditi, kroz ovu instalaciju - ali i uz mnoge druge inicijative koje se fokusiraju na zaštitu životne sredine - modna kuća pronalazi način da ujedini stvarni svet sa paralelnom, imaginarnom stvarnošću. Ovo mesto je, uostalom, i najpogodnije da se razume smisao biti pored prirode i postati njen „deo“.

Unutar ove zgrade svako se može prepustiti virtuelnoj stvarnosti kroz ogromne ekrane koji prikazuju slike koje su uređivali digitalni umetnici kao što su Maotik, Cao Iuki i Lia Jiaiu. Ovaj ilustrovani materijal dokazuje neverovatan efekat kombinovanja tehnologije sa onim što prirodno okruženje može da ponudi. 

Treba napomenuti da se u ovoj zgradi nalazi i Thomas's Café, koji je donedavno postojao isključivo u Londonu. U njemu gosti mogu da uživaju u kafi ili hrani, u okruženju gde su protagonisti zemljane boje, životinjski printovi i odgovarajuće tapete. Bonus su slatkiši koji nose potpis poslastičara Džastina Lija.

Naravno, prostor funkcioniše i kao prodavnica za sve verne ljubitelje mode brenda! Burberry artikli zauzeli su svoje mesto u zgradi, u nastojanju modne kuće da lansira isključivo ekološke komade – uključujući ikonični trenč kaput.

Info: Postavka će biti otvorena za javnost do 12. decembra.

Luxury Experience